Aan de zeer late kant alsnog voorstellen

Ik ben al enige tijd lid, maar heb mij, tot mijn schande, nooit netjes voorgesteld in de meet & greet. Bij deze wil ik deze omissie graag goedmaken.

Ik ben een 67-jarige gepensioneerde man uit Abbenbroek (Z-H). Tijdens mijn werkzame leven heb ik jarenlang tot volle tevredenheid in een geleasde Octavia Combi gereden. Omdat deze auto mij zeer goed beviel heb ik na mijn pensionering een 2e hands Fabia II gekocht (groot genoeg voor mijn echtgenote en mij). Hij is van het bouwjaar 2009 en heeft nu 76.700 kilometers gereden.

Ik hoop veel goede tips te krijgen via dit forum. Ik wens iedereen veel rijplezier.

Met vriendelijke groeten, Jan Nicolaas.

Japanese Power

Donateur
Welkom Jan,

Het valt wel mee hoor, je bent pas 2 jaar lid.
Er zijn er die zich na 5 jaar pas voorstellen.
Veel plezier hier verder!

Johan

AndreM

Forumguru
Welkom Jan uit REO, ik bedoel Abbenbroek, bij Zuidland, Simonshaven, ook niet te vergeten Biert(je) en onder Spijkenisse. ;)

Horkje

Forumguru
Welkom gepensioneerde Jan!

Aan (ongevraagde) tips en natuurlijk meningen hier geen gebrek ;)

Bedankt voor jullie welkomstwoorden. Ik voel mij meteen thuis.

De profielfoto is niet in Heenvliet bij de Groene Kruisweg gemaakt. Wel in de buurt, namelijk op het parkeerterrein van het oude stadhuis in Abbenbroek.

AndreM

Forumguru
De profielfoto is niet in Heenvliet bij de Groene Kruisweg gemaakt. Wel in de buurt, namelijk op het parkeerterrein van het oude stadhuis in Abbenbroek.

En jij dacht dat wij dat niet gezien hadden? :yeehaa:
Ik heb het speciaal niet vermeld, dan kon jij er nog wat op zeggen. ;)

Bovenaan Onderaan