Aangetaste Skoda logo op superb

Mr_McPhisto

Actief lid
Ik heb op mijn skoda superb voor een logo dat helemaal weggevreten wordt lijkt het wel, door blijkbaar weer en wind. Heeft iemand dit ook? en is dit logo te vervangen?

Achter op de koffer heb ik ook het idee dat het begint, maar verder nog wel prima.

French

Lid
Wordt het zilver soms dof en donker? Heb ik ook bij 1 van mijn Octavia's gehad. En ja, de logo's zijn te vervangen. Bij mij zijn er eens twee gejat en die heb ik dus moeten laten vervangen.

Monteurtje

Forumguru
Als je auto nog in de garantie zit, kost het je niks. Anders moet de dealer het aanvragen. Maar ik vind het een slechte zaak dat die logo's er zo lelijk uit gaan zien. Ik moet er wel bij zeggen dat het van de laatste tijd is dat er klachten over komen.

Mr_McPhisto

Actief lid
bij mij 'lijkt' het inderdaad zilver te worden, of het is gewoon het materiaal, zonder opdruk nog!

Maar ik zal er een mailtje aan wagen naar de dealer.
Auto is van 2009 half maart. Vind sowieso dat een logo niet vervagen moet. Maar bedankt allemaal.

plaza

Forumguru
[Achter op de koffer heb ik ook het idee dat het begint, maar verder nog wel prima.[/quote]

Kijk even in mijn album, en dan heb je een hele mooie oplossing die
ook mooi blijft.

plaza

Forumguru
Dat ziet er inderdaad gelikt uit! maar waar heb je die logo's vandaan?

Die had ik op mijn 2 vorige echte RS-en ook al, besteld via Carformula-Milotec tel 046-4377769.
Ik weet niet of de nieuwe catalogus al uit is, maar voor de Superb 2 is nog
niet zoveel op de markt, wel de logo's , chromen spiegelkappen en de race
pedaalsetjes .

Succes ermee

MennoW

Forumguru
ik vind de orginele ook niet een schoonheids prijs waardig.
maar die van milo tec vind ik echt slecht.
beetje goedkoop oogt het (naar mijn mening)
net of mag de omgeving niet zien det het een skoda is.

ze zouden het logo zoals op deze concept tekening moeten gaan gebruiken!

Superb_ENG_15.jpg

kwaazaar

Actief lid
Groen=Skoda, dus klopt op zich wel. Toch zie je die kleur elders niet terug, dus misschien moet het randje iets subtieler.

corsaar

Senior Member
In het kader van, een logo moet opvallen,en de huisstijl is groen,
klopt het allemaal. Maar bij sommige lakkleuren word het contrast te groot
dit kan subtieler, maar zoals met alles smaken en meningen lopen uiteen.
En dat houd ons allert.

Bovenaan Onderaan