Aanhaal momenten draagarm etc..

chris01

Senior Member
wie kan mij vertellen wat de aanhaal momenten zijn voor de fuseekogel en de bouten van de draagarm.
heb dit nergens kunnen vinden .octavia 1.9 tdi bxe motor 1z5.
auto is wat slap aan de voorzijde , hoop het hiermee op te lossen.vorig jaar al nieuwe schokbrekers geplaatst. kunnen jullie per onderdeel aangeven hoeveel newton er op moet ? alvast allemaal bedankt !!!

Bijlagen

• DSC_0128.JPG
    DSC_0128.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 37

chris01

Senior Member
heb de set al thuis liggen, denk dat @Antera nu niet reageert.
ik weet niet wie precies allemaal deze spullen ook verkopen.

Antera

Donateur
wie kan mij vertellen wat de aanhaal momenten zijn voor de fuseekogel en de bouten van de draagarm.
heb dit nergens kunnen vinden .octavia 1.9 tdi bxe motor 1z5.
auto is wat slap aan de voorzijde , hoop het hiermee op te lossen.vorig jaar al nieuwe schokbrekers geplaatst. kunnen jullie per onderdeel aangeven hoeveel newton er op moet ? alvast allemaal bedankt !!!

Je kan idd aanhaalmomenten hiervoor gebruiken maar vast is vast voor dit soort delen. Hoeven niet perse op moment. Let wel vervang wel de bouten.

de momenten zoals opgeven zie bijlage

Bijlagen

• draagarm.pdf
    250,7 KB · Weergaven: 24
  • Leuk
Waarderingen: CDK

chris01

Senior Member
@Antera , bedankt ! heb bijna een complete set. helaas geen nieuwe bouten. zou dus eigenlijk nieuwe moeten hebben,
heb eerst de oude er in. ga ze als nog vervangen. moet dus even zoeken waar ik ze kan kopen.

Maggy

Forumguru
Dit klusje heb ik van het weekend ook gedaan.... nooit weer....
Aan de bestuurderszijde 1 bout afgebroken in het alu subframe; muur en muurvast.
Ook met verhitten niet los te krijgen( geprobeerd er een moer op te lassen.) hele avond bezig geweest om em uit te boren...
Wees gewaarschuwd! Het ziet er recht toe recht aan uit, maar kan vies tegenvallen!

chris01

Senior Member
oei, @Maggy . dat zijn geen leuke berichten, gelukkig heb ik bij die van ons alles goed los kunnen krijgen.
alleen fusee kogels wilden niet echt. en dan wel de drie kleinere bouten. deze heb ik dan ook zo vast gedraaid dat ze er af knapten. kwamen toch nieuwe onder.
verder is hier alles goed gelukt.

Bovenaan Onderaan