Aankoop fabia 1

TinusPlotseling

Senior Member
Hallo heren,

Nadat ik zelf zeer tevreden ben over mijn fabiaatje probeer ik mijn zwager over te halen om ook een skoda te kopen ;) hij heeft wel belang bij een fabia I 1.4 benzine hatchbac uit 2003.bedanker nog bekende kwaaltjes over deze auto Waar we op kkunnen letten bij de aanschaf? De auto heeft 130.000 gelopen. alvast bedankt

mvg martijn

Fabia2006

Nieuw lid
Wil de achtervering van mijn Skoda Fabia 1.9D combi L&K 2006 juist wat hoger ivm het trekken van een caravan.
Logt vrij laag en idd niet ideaal met drmpels.
Iemand die een oplossing hiervoor weet?

ertromp

Forumguru
Wil de achtervering van mijn Skoda Fabia 1.9D combi L&K 2006 juist wat hoger ivm het trekken van een caravan.
Logt vrij laag en idd niet ideaal met drmpels.
Iemand die een oplossing hiervoor weet?
Welkom en wellicht hulpveren overwegen worden geplaatst binnen de originele veren

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb de OEM hulpveren laten monteren door de dealer.
Achterkant komt iets omhoog (wat ik bij de F2 wel goed vind staan trouwens, vanwege de iets aflopende daklijn) dus de kop- en mistlampen moesten wel opnieuw worden afgesteld.

woutr

Forumguru
Inmiddels de 50 pr besteld omdat hij vaak zwaarder belast is. Dinsdag binnen en woensdagmorgen worden ze gemonteerd. Ben benieuwd....

Ik vond dit ook wel een lastige keuze maar omdat de caravan er max drie, vier weken per jaar erachter hangt toch maar voor de 30 gegaan. Mooi compromis dacht ik zo. Kan altijd nog naar de 50 gaan ;)

O ja, dat monteren mag echt niet langer dan een uur duren dus hou de rekening in de gaten..

Fabia2006

Nieuw lid
Ik vond dit ook wel een lastige keuze maar omdat de caravan er max drie, vier weken per jaar erachter hangt toch maar voor de 30 gegaan. Mooi compromis dacht ik zo. Kan altijd nog naar de 50 gaan ;)

O ja, dat monteren mag echt niet langer dan een uur duren dus hou de rekening in de gaten..

Zal ik zeker doen. Ben er zelf bij dus kan ze wat aanwijzingen geven als ze het niet weten. Hoorde zelfs al dat het met een half uurtje gepiept is. Maar 1 uur max. ;)

Bovenaan Onderaan