Bakkertje
Forumguru
Beste allemaal,
Aangezien ik van baan ga veranderen (waarbij ik geen lease auto meer zal "krijgen"), ben ik op zoek naar een andere auto.
Woon-werk verkeer ga ik per OV doen, dus de auto gaat veel korte stukjes rijden (naar de supermarkt / in het dorp) en daarnaast moet ie de caravan kunnen trekken (1500 kg).
Een plug-in lijkt me dan ook het meest handige en gebruikt kom je dan op een V60, Outlander of GTE terecht. (laatst al wat of-topic over gegaan in het wel of niet diesel draadje..).
De outlander heb ik gereden en dat gaat hem echt niet worden als je Duits gewend bent, CVT automaat en een ergonomie van heb ik jou daar gaan hem echt niet worden.
De V60 is te klein om 3 tieners op de achterbank kwijt te raken (los van het ontbreken van een kofferbak).
Dus de GTE blijft over.
Nu heb ik er 1 op het oog, met minder dan 90.000 km op de klok en in de uitvoering zoals ik hem graag wil. Maar dan de vraag.. Waar op letten bij een proefrit met een DSG 6?
Aangezien ik van baan ga veranderen (waarbij ik geen lease auto meer zal "krijgen"), ben ik op zoek naar een andere auto.
Woon-werk verkeer ga ik per OV doen, dus de auto gaat veel korte stukjes rijden (naar de supermarkt / in het dorp) en daarnaast moet ie de caravan kunnen trekken (1500 kg).
Een plug-in lijkt me dan ook het meest handige en gebruikt kom je dan op een V60, Outlander of GTE terecht. (laatst al wat of-topic over gegaan in het wel of niet diesel draadje..).
De outlander heb ik gereden en dat gaat hem echt niet worden als je Duits gewend bent, CVT automaat en een ergonomie van heb ik jou daar gaan hem echt niet worden.
De V60 is te klein om 3 tieners op de achterbank kwijt te raken (los van het ontbreken van een kofferbak).
Dus de GTE blijft over.
Nu heb ik er 1 op het oog, met minder dan 90.000 km op de klok en in de uitvoering zoals ik hem graag wil. Maar dan de vraag.. Waar op letten bij een proefrit met een DSG 6?
Laatst bewerkt: