Hoi Dominique 2820,
in principe is het nog dezelfde uitvoering als die die er nu rond rijdt. Er zijn maar weinig specifieke wijzigingen geweest. De meest in het oog springende is geloof ik dat de kofferbak met vilt bekleed was en nu niet meer. Bij de nieuwste uitvoeringen is de maxidot (het display) in het Nederlands beschikbaar.
De koplampsproeiers zijn bij mijn weten altijd standaard geweest maar ze kunnen uitgeschakeld zijn (via de computer/ dealer).
Je kunt echter in de handleidingen kijken wat de verschillen zijn
05/2009 - 10/2009 ?koda Auto - Documentation - Yeti - (je kunt alle jaren downloaden).
De diesel (140 pk 4x4 is er eentje) kent weinig problemen. Laatst (vorige maand) was er wel een upgrade-actie voor de 2 liter diesels ivm met een pijpje dat ergens schuurde. Het logo achterop van de oudere modellen wil(de) nog wel eens vervagen. Wordt gratis vervangen
De bandenmaten kunnen ook gewoon verschillend zijn (actiemodel?) en de ambition is een hele mooie uitvoering (lekker compleet). Mooie auto, wat zeg ik, perfecte auto!
Kijk anders even bij
Portal - Skoda Yeti Forum mit allen aktuellen Themen zum Skoda Yeti. in Duitsland/ Oostenrijk rijden er namelijk veel meer diesels en 4x4!
Bij de ambition kun je trouwens nog wat zaken aanpassen die er standaard niet op zitten (beter gezegd, geactiveerd zijn). Dat kan de garage voor je doen of iemand met een "kabeltje". kijk eventueel ook even bij de VAG-com afdeling van het forum of bij de buren van .eu.
Cornerlight aanzetten
Regensensor activeren
Coming home/ leaving home via de mistlampen
De koplampensproeiers kun je aan/ uit zetten en de frequentie van het sproeien kun je aanpassen. Iedere keer als je gestart hebt gaan ze namelijk aan en sproeien dan 2-3 seconden en dat verbruikt veel! Mag trouwens niet worden uitgezet bij xenon...