Aanmeldingsgeluid Bluetooth uitschakelen

Yargo

Actief lid
Hey,

Het is al van het begin dat het aanmeldingsgeluid van mijn Skoda Superb me serieus op de zenuwen werkt. Ik weet dat je dit kunt verlagen door aan de volumeknop te draaien terwijl het geluid afspeelt maar dan gaat het volume van de telefoongesprekken ook omlaag. Vandaag doe ik mijn Skoda binnen voor een groot onderhoud en ik zou graag weten of het geluid volledig uitgeschakeld kan worden met VCDS? Dan kan ik dit vermelden als ik hem binnen steek.

Alvast bedankt
Wes

piair1982

Forumguru
Volgens mij kan dat. Ff googlen op disable bluetooth notification rns310/315 of rns 510 afhankelijk of je amundsen of columbus hebt.

Geloof dat het ook op de vagcom afdeling elders op het forum te vinden is.

Canon-Eye

Forumguru
Ik had precies hetzelfde met mijn fabrieks-bluetooth op de Fabia, plus nog een paar andere problemen. Toen was het niet op te lossen volgens de dealer. Volgens mij echter wel: ik heb het ding eruit gemieterd en vervangen door een Parrot. Die houdt zich koest en doet wél alles wat ik wil.

andrehj

Forumguru
Het is met VCDS gewoon aan te passen. Skoda zelf heeft dit overigens ook ingezien, want vanaf MJ2012 (of was het 2011?) staat het af-fabriek al uit.
Overgens is het geen aanpassing van je radio/navi maar van je carkit (apparaat #77 in VCDS). Het maakt dus niet uit welke radio je hebt.

Yargo

Actief lid
Het is met VCDS gewoon aan te passen. Skoda zelf heeft dit overigens ook ingezien, want vanaf MJ2012 (of was het 2011?) staat het af-fabriek al uit.
Overgens is het geen aanpassing van je radio/navi maar van je carkit (apparaat #77 in VCDS). Het maakt dus niet uit welke radio je hebt.

Mijn garage heeft het jammer genoeg niet kunnen doen, hebben geen VCDS blijkbaar (klein garageke )

Iemand uit de buurt van Gent die zo een kabel heeft?

Grz

Bovenaan Onderaan