newwolf84
Forumguru
Hallo skoda enthousiastelingen !
Ik ben me aan het orienteren op een o2 Combi. Nu gaat mijn voorkeur uit naar de 1.4 TSI versie.
Ik heb al heel wat gelezen betreffende de problemen met de ketting en/of versteller.
Ik heb nu een auto gezien met 127.000 km op de teller echter hierbij is de ketting nog niet vervangen. Is dit dan een gelukstreffer ? dacht dat de meesten inmiddels al vervangen waren.
Logischer wijs zou ik zeggen vervangen die handel om eventueel leed te voorkomen, echter gaat me dit bovenop de verkoopprijs nog eens 800 euro kosten.
Wat is jullie mening hierover ?
Behoort dit niet tot garantie vanuit PON ?
En wat zijn nog meer aandachtspunten betreffende een O2 ?
Las ook iets van roestvorming bij de achterklep ?
Ik ben me aan het orienteren op een o2 Combi. Nu gaat mijn voorkeur uit naar de 1.4 TSI versie.
Ik heb al heel wat gelezen betreffende de problemen met de ketting en/of versteller.
Ik heb nu een auto gezien met 127.000 km op de teller echter hierbij is de ketting nog niet vervangen. Is dit dan een gelukstreffer ? dacht dat de meesten inmiddels al vervangen waren.
Logischer wijs zou ik zeggen vervangen die handel om eventueel leed te voorkomen, echter gaat me dit bovenop de verkoopprijs nog eens 800 euro kosten.
Wat is jullie mening hierover ?
Behoort dit niet tot garantie vanuit PON ?
En wat zijn nog meer aandachtspunten betreffende een O2 ?
Las ook iets van roestvorming bij de achterklep ?