Aansluiten Tomtom 910 op de Stream autoaradio

Valentine

Nieuw lid
Sinds kort heb ik een nieuwe octavia met de radio Stream.
Nu heb ik een Tomtom 910 aangeschaft en wil deze graag aansluiten op de stream.
De tomtom heeft een 3,5 mm mini jack aansluiting.
Weet iemand hoe en met welke kabel de tomtom aan de stream gekoppeld kan worden?
Ik heb begrepen dat dit via de wisselaar aansluiting kan, maar dat er een aparte kabel nodig is om de miniack aansluiting op aan te sluiten.

Skeuda

Nieuw lid
Hi...ben ook benieuwd hiernaar....ik heb een Stream en een HP4700. De Skoda dealer wil voor 250 euri een stekkertje maken in het dashboard kastje voor de 3.5 mm mini jack plug. beetje duur als een Peugeot dealer dit voor 100 euro kan in een 407 van een collega. Daarnaast wil de Skoda dealer niet garanderen dat het ook nog zou gaan werken /forum/images/graemlins/24.gif

Je hebt voor de tomtom toch ook een soort docking set? Komt het geluid ook over de boxen.
Nadeel van de minijack oplossing is dat je alleen geluid hoort als de radio op de wisselaar staat.

JettaFreak

Actief lid
Voor de nieuwe x10 serie van tomtom is volgens mij een bluetooth dockingkit beschikbaar. Hoe dat werkt weet ik helaas niet. Ik doe het met de Permanent Docking Kit voor de Go 700. Dat werkt op zich prima.

Valentine

Nieuw lid
In de gebruikshandleiding van de stream lees ik het volgende:

AUX
Uw autoradio beschikt over een externe ingang waarmee andere audiobronnen kunnen worden weergegeven.
De ingang is bij stand 'AUX on' ingeschakeld. Bij stand 'AUX off' is de ingang uitgeschakeld.

Dit betekent dat het wel mogelijk moet zijn om een extern audio apparaat op de Stream aan te sluiten. Weet iemand welke kabel hiervoor gebruikt kan worden? Of heeft iemand hier ervaring mee?

Bovenaan Onderaan