Aansluiting RS dagrijlichten

hallo ,

Ik bezit een skoda octavia berline van 2012 .
Onlangs had ik een ongeval , hiervan heb ik gebruik gemaakt de RS bumpers te plaatsen .
Allemaal goed en wel , maar heeft er iemand enig idee hoe ik de mistlichten en dagrijleds moet aansluiten .
De lampen komen met een stekker met 3 pinnen , op de wagen zelf is het een stekker met 2 pinnen ...

alvast bedankt ,

groeten

Joske

Forumguru
Stel je alvast even voor in de meet en greet op het forum, dat apprecieren we hier wel. Ben ook wel benieuwd naar een foto van je bolide mét RS bumpers ;).

Ik zal eens kijken in de elektrische schema's of ik iets vind betreffende de dagrijverlichting in LED.

Thx man !
Het zijn zowel de mislichten als de dagrijlichten die nog niet werken .

Zal me snel ff voorstellen .

Foto s volgen :)

Octavia32

Forumguru
Alvast welkom.
Berline...... Vorige auto was vast een Franse ;)
Nou er valt in ieder geval genoeg informatie te halen op dit forum.

Foto550-CZDNBGWC.jpg

Canon-Eye

Forumguru
Je hoeft het ook niet te spreken - lees gewoon hardop wat er staat, dan kom je waarschijnlijk nog een heel eind...

Joske

Forumguru
In bijlage het stroomloopschema van een RS uit 2012, specifiek voor de dagrijverlichting.

Bijlagen

• stroomloopschema dagrijverlichting RS2012.pdf
    240,1 KB · Weergaven: 25
Zo

Voor de mistlichten moet ik gwn een hb4 aansluiting ipv de H8 aansluiting plaatsen , voor de leds moet er gekeken worden of de originele module dit aankan
, indien niet moet er een nieuwe module in , heb het me makkelijk gemaakt en een afspraak genomen bij vag techniek.

Fingers crossed dat het enkel aansluit werk word .

Ik hou julie up to date

Bovenaan Onderaan