Aantal luidsprekers Fabia Combi?

Ring

Nieuw lid
Even kort voorstellen:
Ben Arno, woonachtig in Veenendaal. Vanaf 14 september 2010 hoop ik de eigenaar te worden van een Skoda Fabia Combi 1.4 16V (75pk) Choice uit (mei) 2004.

Zie er naar uit om hem dinsdag op te gaan halen. Bij de garage konden ze zo 1,2,3 echter niet vertellen hoeveel speakers er in zitten (voor het oog niet duidelijk zichtbaar). Vrijdag mijn huidige autoradio inleveren. Dan kunnen ze me meer vertellen...

Hoeveel speakers horen er standaard in te zitten? Anders moet ik even actie ondernemen, dat die speakers er alsnog inkomen...

In afwachting van jullie reactie.

Gr. Arno

Ronnie

Forumguru
Voorportieren L+R 2 woofers, boven de bekleding (achter de buitenspiegels) 2 tweeters, en afhankelijk van de uitvoering in de achterportieren idem, en er is nog ruimte L+R naast de kofferruimte afdekking voor 2 breedband (ovale) speakers.
Voor ontbrekende speakers is geen bedrading voorbereid.

Ring

Nieuw lid
Voorportieren L+R 2 woofers, boven de bekleding (achter de buitenspiegels) 2 tweeters, en afhankelijk van de uitvoering in de achterportieren idem, en er is nog ruimte L+R naast de kofferruimte afdekking voor 2 breedband (ovale) speakers.
Voor ontbrekende speakers is geen bedrading voorbereid.

Hmmm, beetje karig dus. Nu maar hopen dat de vorige eigenaar daar zijn centen in gestoken heeft. Maar even afwachten tot vrijdag, als mijn huidige radio af ga geven om over te zetten...

Fabia

† In Memoriam
Dat gevoel ken, ik heb net een RR gekocht in Ambiente uitvoering maar denk dat er alleen maar speakers voorin zitten.

EdK

Forumguru
FABIA: Denk dat het bij jou nog wel eens mee kan vallen en dat je gewoon in achterportieren de spaekers hebt zitten.
De Ambiente is al een redelijk van luxe uitgevoerde wagen en daar zitten despeakers dan al in
Heb nu zelf de Style en die had ze ook standaard voor en achter

RING: Gaat er maar vanuit dat je ze zelf moet inbouwen, omdat ze simpelweg er niet vanaf fabriek inzitten.
Maar zoals vermeld zit dan ook niet de bedrading erin dus zal je zelf moeten leggen.

robbiebee

Actief lid
Ik heb een Fabia 1 spirit + en heb 9 luidspeakers, 8 orginele ingebouwd door fabriek en 1 x mijn vrouw :laugh:.

Ring

Nieuw lid
Vorige eigenaar heeft er helaas geen geld in gestoken. Toch de garage maar gevraagd om 2 extra speakers achterin te plaatsen (incl. bedrading ben ik 100 Euro kwijt). Wel zo prettig met een paar kinderen achterin...

Dinsdag is de grote dag...

darkprojectx

Forumguru
hoeveel speakers heb je nodig dan?

ik heb ook alleen in de voordeuren en achterdeuren,
maar ik heb een mooier geluid erin zitten dan in mn vento die 8 speakers en een woofer had..
ok, de woofer mis ik wel, maar toch komt er standaard een heel net geluid uit. Met de juiste radio ook zeer goed regelbaar voor en achter!

wat voor radio heb je erin zitten?

Ring

Nieuw lid
hoeveel speakers heb je nodig dan?

ik heb ook alleen in de voordeuren en achterdeuren,
maar ik heb een mooier geluid erin zitten dan in mn vento die 8 speakers en een woofer had..
ok, de woofer mis ik wel, maar toch komt er standaard een heel net geluid uit. Met de juiste radio ook zeer goed regelbaar voor en achter!

wat voor radio heb je erin zitten?

Een eenvoudige Pioneer (serienummer weet ik zo niet uit mijn hoofd). Maar wel een waarbij ik de balans voor en achter kan regelen.

De garage bouwt er voor mij nu 2 extra speakers in (achter bij de hoedeplank). Aangezien er alleen voorin speakers ingebouwd waren. Zo kan ik de kinderen en mezelf een plezier doen als ik Bert en Ernie aan heb staan...:680:

EdK

Forumguru
speakers op die plek zullen geen mega vooruitgang zijn.
Heb dit toendertijd ook gedaan bij de Fabia 1 en tja je hebt geluid achter maar verwacht er niet teveel van.

Ring

Nieuw lid
speakers op die plek zullen geen mega vooruitgang zijn.
Heb dit toendertijd ook gedaan bij de Fabia 1 en tja je hebt geluid achter maar verwacht er niet teveel van.

Wat ik al zei, het is voor de kinderen achterin. Hoef ik niet onnodig vorin de muziek hard te zetten als ze iets goed willen horen....

Fabia

† In Memoriam
FABIA: Denk dat het bij jou nog wel eens mee kan vallen en dat je gewoon in achterportieren de spaekers hebt zitten.
De Ambiente is al een redelijk van luxe uitgevoerde wagen en daar zitten despeakers dan al in
Heb nu zelf de Style en die had ze ook standaard voor en achter

Dat zou mooi zijn. Hopelijk kan ik de RR volgende week zaterdag ophalen en zal het dan gelijk eens uitproberen.

Bovenaan Onderaan