aantal probleempjes

Goedenavond heren/dames,

Ik heb een aantal problemen waarvan sommigen ook door de dealer niet worden verholpen.

1. Stuur maakt vreemd geluid bij het naar links sturen (staand + langzaam rijdend).
Dit heb ik al bij de 60.000 beurt aangegeven maar toeval bij toeval hebben zij die dag niks gehoord.
laatst voor 90.000 beurt weer aangegeven dat het erg irriteert maar weer hebben ze niks gehoord.
nu 96.000 km verder maakt ie nog steeds een irritant geluid bij het naar links sturen.
Wat kan dit zijn???

2. Achterbank/stoel piept steeds bij trillingen (drempels, slechte wegen) Heb een kinderzitje links achter mij. Helemaal links is het helemaal los (los van de leuning). Er lopen kabels doorheen. Hoe krijg ik dat dicht? Iemand ervaring hiermee???

3. Middenarmsteun haakt niet goed. Ik zak er steeds doorheen en moet 10 keer opnieuw proberen te haken. Hoe krijg ik dit goed??

4. 2 nieuwe voorbanden gekregen, auto begon te trillen. Bij dealer aangegeven , ze hebben uitgelijnd gebalanceerd etc etc maar heeft niks veranderd. Bij bandenzaak geweest, die zeggen dat de achterband gecupt is , die gaan ze vervangen maar wel raar dat dit bij 120/130 gebeurt.

Alvast bedankt voor reacties.

1. Al een rondje samen met monteur gereden?
2. Kun je dat beter omschrijven? Kan er weinig van maken.
3. Lijkt me versleten of defect. Vervangen denk ik.
4. Nieuwe banden kun je beter achter monteren. Dat je bij 120/130 bandenlawaai krijgt door cuppen is goed mogelijk. Voortaan eerder je banden wisselen van achter naar voor zodat cuppen bijna geen kans krijgt.

1- Monteur heeft rondje meegereden maar die ochtend kwam er geen geluid uit.

2- linksachter helemaal links van de achterzit is een los gedeelte die is los. Piept erg irritant.
Krijg m niet weg.

3- dan maar bij de volgende beurt aangeven

4- maandag krijg ik achter ook nieuwe banden, even kijken wat dat oplevert

Bovenaan Onderaan