ABL/EBL opties op GBL O3

eptb

Nieuw lid
Hoi,

Overweeg om een octavia combi greenline business line te bestellen als nieuwe lease auto met alle opties.
Vanwege de 14 % inderdaad, bagage ruimte en de complete uitvoering.
De EBL heeft een optie tot panorama schuifdak die niet in het GBL pakket zit.
Weet iemand of je ABL of EBL opties kunt bestellen bij een dealer op een GBL ?

serum

Forumguru
panoramadak, chromen raamomlijsting, DSG, adaptive cc, canton audio zijn een nogo op deze belastingkneiter .

serum

Forumguru
je kan natuurlijk altijd achteraf leuke opties laten monteren waardoor je alsnog wat meer van je leasebudget aanspreekt.

-helix plugin audio, voor de golf VII variant
-achteraf leer
-grotere wielen
-schuifkanteldakje

Artbij

Senior Member
Panodak schijnt nogal zwaar te zijn. Vandaar wellicht niet te bestellen.

Overigens is een schuifkanteldakje wel iets anders dat het grote panodak ;)

Darkside

Forumguru
Je kan ook bij webasto shoppen. Die hebben ook leuke daken. Die vallen dan buiten de bijtelling. Wat de BD er van vindt weet ik niet. Maar als grotere wielen kunnen moet dit ook kynni

030

Forumguru
Ik had nog wel een vraag over het Dynamic Pakket; is deze ook bestelbaar op een Greenline? Daarnaast zou ik graag willen weten wie er ervaring heeft met verlagen en met het chippen van de 1600 TDI.

tha a

Senior Member
nee, helaas niet leverbaar op Greenline.

Verlagen kan wel (sterker nog: af fabriek is levering met sportonderstel niet meer mogelijk

chippen 1.6tdi kan alleen via externe box (zie topics daarover)

Joske

Forumguru
wauw, je kopt er hem echt wel recht in..

...

We gaan hier mekaar toch niet beginnen afzeiken é, stop er aub allemaal gauw mee en laat de sfeer zoals ze hier op het Škodaforum is: namelijk heel erg goed!

WillemJan

Forumguru
Ik heb toendertijd ook naar de GBL gekeken. Echter, in verband met het ontbreken van - in mijn ogen - essentiele dingen ben ik voor de EBL gegaan. Ik denk dan aan volwaardig reservewiel, DSG en het Sound Systeem.
Maar dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken. Daarom zeg ik ook 'for my few cents....'.

Bovenaan Onderaan