Marky2Mark3
Lid
Goedenavond allemaal,
De ene storing EPC/ESP is net opgelost.
Maar de andere doet zich al weer voort.
Mijn vrouw reed vanuit huis naar haar werk toe de dag nadat de bovenstaande storing was verholpen.
na ongeveer 5 minuten onderweg nam zij een verkeersdrempel en meende een geluid te horen( lijkende op vering) en na deze hobbel trad de melding in het display op: ABS en ESP.
Na het contact uit te hebben geschakeld en weer in te schakelen en wat stuur bewegingen verdween de melding.
Zelf heb ik het traject ook afgelegd tot de vermeende drempel.
Bij mij gebeurde het zelfde.
Het geluid klinkt inderdaad als inverende veren.
Omdat we de auto net hebben gekocht, 2 weken geleden en er om precies te zijn nog maar 2 volledige dagen in te hebben mogen rijden staat de auto weer bij de garage.
Nu las ik op het forum over mogelijkheid tot breken van een strip op de accu (nr 6)
Zou dit het euvel kunnen zijn?
Het mogen duidelijk zijn dat we niet blij zijn met deze ervaringen.
De ene storing EPC/ESP is net opgelost.
Maar de andere doet zich al weer voort.
Mijn vrouw reed vanuit huis naar haar werk toe de dag nadat de bovenstaande storing was verholpen.
na ongeveer 5 minuten onderweg nam zij een verkeersdrempel en meende een geluid te horen( lijkende op vering) en na deze hobbel trad de melding in het display op: ABS en ESP.
Na het contact uit te hebben geschakeld en weer in te schakelen en wat stuur bewegingen verdween de melding.
Zelf heb ik het traject ook afgelegd tot de vermeende drempel.
Bij mij gebeurde het zelfde.
Het geluid klinkt inderdaad als inverende veren.
Omdat we de auto net hebben gekocht, 2 weken geleden en er om precies te zijn nog maar 2 volledige dagen in te hebben mogen rijden staat de auto weer bij de garage.
Nu las ik op het forum over mogelijkheid tot breken van een strip op de accu (nr 6)
Zou dit het euvel kunnen zijn?
Het mogen duidelijk zijn dat we niet blij zijn met deze ervaringen.