Acceleratie onregelmatig / stotterig

Axel

Lid
Heb weer een nieuw verschijnsel...

Wanneer ik rustig optrek gebeurt dit heel onregelmatig. Een beetje stotterig achtig.
Normaal zou dit dus in een vloeiende lijn moeten gaan maar het lijkt net alsof de motor af en toe zeer kort inhoudt. Ditzelfde komt soms voor wanneer ik een constante snelheid rij.
Nu heb ik onlangs de LMM vervangen met de hoop dat het probleem opgelost zou zijn, maar helaas.
Iemand enig idee war dit aan kan liggen???

Antera

Donateur
even een rijdend logje maken kan je misschien wat in zien. Een N75 klep of een andere oorzaak misschien waardoor dit probleem zich voordoet. Nu ga ik uit van een turbo motor maar kan goed zijn dat je die niet hebt :laugh:

Maar even loggen en eventueel even een storingcode in module 01 met vagcom bekijken. misschien dat er iets in staat. Kunnen namelijk veel dingen zijn

Axel

Lid
Het gaat hier wel om een turbo motor :D octavia I RS om precies te zijn ;)
Zal is op zoek gaan of ik iemand kan vinden die ff kan uitlezen tijdens rijden.

Antera

Donateur
Zelfde als mij dus :super:

sorry zie net pas je onderschrift

Maar dan denk ik dat het je secundaire luchtpomp misschien wel iets of lek in je vacuum slangen misschien ergens daar heb ik een mooie how to voor omdat uit te zoeken als is dat ook wel wat werk.

Is het met koude start wel goed allemaal?

Axel

Lid
secundaire luchtpomp heb ik al vervangen paar maanden geleden. zou kunnen dat er idd een lek in vacuum slang zit. Als je goeie how to heb :D tijd is het probleem niet.
Probleem zowel met koude als warme motor

Bovenaan Onderaan