Accesoires gezocht

Chrisjemol

Forumguru
Voor mijn fabia combi vraag ik me af hoe ik aan de bestelnr’s kan komen van het volgende:
-opbergvakken achterportieren. Je kan er nu helemaal niks in stoppen, geen vak
- schotten tussen achterkant kofferbak en wielkast, waardoor de loze ruimte een opbergvak wordt.
- opbergvakjes onder de stoelen heb ik inmiddels gevonden

ik zie ze wel vermeld worden op optielijsten maar geen bestelnr’s

Bedankt

EdK

Forumguru
opbergvakken achterportieren. Je kan er nu helemaal niks in stoppen, geen vak
Als ik je goed begrijp heb je dus een vlakke deur ?
Wel zo ja dan vermoed ik dat je een compleet deurpaneel moet hebben, zover ik weet is dat één geheel.
Nu heb ik ze wel in me FAB 3 zitten en heb er nooit wat inzitten.
Wat er in zit is stofophoping die ik tijdens een wasbeurt in wasstraat er dan maar weer uitzuig....

Chrisjemol

Forumguru
Onze meiden hadden in de superb allerlei dvd’s erin zitten voor de schermen in de hoofdsteunen
Nu is er geen vak, idd vlak paneel maar wel speakers erin
Opbergvak is voor ons echt nodig

Canon-Eye

Forumguru
Volgens mijn herinnering had ik in de F2c elastische opbergvakken aan de rugleuningen van de voorstoelen. Daar kunnen ook dvd's in, en nog zonder te rammelen ook...

• Leuk
Waarderingen: Tees

Chrisjemol

Forumguru
Volgens mijn herinnering had ik in de F2c elastische opbergvakken aan de rugleuningen van de voorstoelen. Daar kunnen ook dvd's in, en nog zonder te rammelen ook...
Dat zou een optie kunnen zijn, ware het niet dat ik 2.01m ben en we geen ruimte hebben achter de stoel om iets op te hangen. Wil dus echt de deuren gebruiken. Als het een optie is geweest dan ga ik wellicht sloperijen af

Canon-Eye

Forumguru
Het kan goed zijn dat er geen deurvakken in zaten, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet meer zeker.
Zelfs van de Seat was ik op dit punt trouwens niet 100% zeker, maar die heeft ze - net even gecheckt... :)

EdK

Forumguru
Om er achter te komen of er uitvoeringen zijn met wel een vak op achterdeur dan even de webshops van garages langs gaan en foto's bekijken van interieur.
Kom je ze tegen dan de sloperijen langs voor een set.
Moet alleen misschien nog wel reening houden of het past en of de deur nog dicht kan na montage ?
Kan me zo voorstellen dat bv de bank gaat dwarsbomen....:pieker::koffie:

Chrisjemol

Forumguru
Vandaag contact gehad met de dealer. Vakjes onder de stoelen en schotten kofferbak zijn besteld
Uit de deurpanelen achter kwamen ze echter niet uit, en normale panelen zijn al €200,- p/s dus dat wordt hem zoiezo niet

zie op marktplaats best wat fabia’s met deurpaneel met opbergvakje dus zal op de sloop halen worden vrees ik.

• Leuk
Waarderingen: EdK

Tees

Donateur
Niks mis met de sloop toch? Je betaalt minder, als je goed oplet heb je prima spul, en tis nog helemaal circulair ook!

Cordoba

Forumguru
Ik had geen idee dat er Fabia's waren zonder opbergvakken in de achterportieren. Als je gaat zoeken op de sloop wel opletten of je panelen voor raamslingers of voor elektrische achterramen nodig hebt. Ik weet niet wat voor kleur/patroon jouw portierbekleding heeft, maar eventueel gewoon portierbekleding voor 4 portieren pakken (en ook bij de voorportieren opletten of het voor raamslingers of elektrisch bediende ramen gaat).

Edit: Portieren voor de combi en hatchback zijn bij de F2 iets verschillend als ik de foto's bekijk, dus mogelijk dat ook de portierbekleding tussen hatchback en combi niet uitwisselbaar is.

Voorbeeld van wat je kunt vinden is deze F2 in Ede, ziet er redelijk vuil uit, maar moet weer netjes te krijgen zijn. Ik zie ook bij Focus Automotive in Roosendaal diverse F2C's staan, maar net te weinig foto's van de portieren, hoewel onderstaande foto van hun, wel laat zien dat er achter raamslingers zitten en voor elektrische ramen (2 bedieningsknoppen voor de ramen):
yzpepsl5b406qwvlb80q2dvkvqlfvwee~v25214135.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Chrisjemol

Forumguru
Bedankt voor het meekijken. Ik moet echter panelen met elektrische ramen voor en achter hebben

rest vd accesoires zijn binnen dus ik kan iig de bakjes onder de stoelen gaan monteren.
De geleiders voor de schotten in de kofferbak hebben ze helaas te weinig geleverd, de geleiders tegen de wielkas aan ontbreken… morgen maar voor bellen

je krijgt er wel ineens veel extra praktisch te gebruiken ruimte voor terug!

Bovenaan Onderaan