Accessoires en bijtelling

tha a

Senior Member
ja, alles af fabriek telt mee voor de bijtelling. Echter laat je bijvoorbeeld achteraf, bij de dealer, leer inbouwen of een dvd speler ofzo dan niet.

op basis van wat ik nu weet zou ik geen sunset meer nemen maar gewoon een setje SonnyBoy aanschaffen, ook de trekhaak zou ik er gewoon achteraf op laten zetten.

Canon-Eye

Forumguru
op basis van wat ik nu weet zou ik geen sunset meer nemen
Na bijna 8 jaar ervaring verdeeld over twee auto's vind ik de combinatie van sunset plus sonniboys - in combinatie met donkere bekleding - nog steeds ideaal. :jaja:
Zelfs met de neus tegen de ruit en de ogen afgeschermd is er hoegenaamd niets te onderscheiden van hetgeen zich achter in de auto bevindt.

Bijtelling was bij de vorige auto nog wel een issue, maar dat had ik er graag voor over.

@Canon-Eye, ik snap je reactie maar wat ik probeerde aan te geven is dat ik van mening ben dat je beter geen sunset kunt nemen waarvoor je maandelijks betaald middels je bijtelling maar dat je beter met een eenmalige betaling de SB's kunt aanschaffen, ik vind de sunset van Skoda qua donkerheid een grote tegenvaller, dit in tegenstelling tot mijn vorige auto (Opel Insignia), hier was het zgn. privacy-glas wel donker genoeg.

Gptim

Actief lid
Waar hebben we het over, Sunset opgedeeld in een maand bedrag voor de bijtelling is echt niets.

kansberg

Forumguru
kijk eens op SuperSkoda voor 'Sonnyboy's,' ik was voor mijn S2 Combi met € 100,00 klaar (5 componenten). Goede pasvorm en mooi resultaat. Een aanrader!

Darkside

Forumguru
Alles wat de catalogus prijs verhoogt telt mee in de bijtelling. De catalogus prijs wordt in principe bepaalt bij het op kenteken zetten.
Zo kunnen een aantal zaken nog achteraf gemonteerd worden die dan buiten de catalogus waarde van de auto vallen.
Leer affabriek en leer achteraf kan dus allebij bv 2000,- euro kosten. Maar bij de eerste gaat ook je catalogus waarde om hoog.
Velgen kan je ook mee spelen (al zijn die bij skoda niet zo duur)

e-wal

Lid
Ik heb een ruim leasebudget van mijn werkgever en wilde weinig bijtelling. Uiteindelijk heb ik voor ruim 9000€ aan accessoires achteraf laten inbouwen en heb ik een bijtelling van 185€ (14%). Ik heb o.a. leer, dubbel schuifdak, velgen, rand om gril, glanzend zwarte logo's, trekhaak, luidsprekers en nog meer leuks. Ook zaken als blinderen ruiten, DAB+ en zelfs Recaro stoelen zou nog kunnen. Alles buiten de bijtelling. Als je budget over hebt kun je zelfs een fietsendrager, dakkoffer en dakdragers etc mee leasen.

e-wal

Lid
Of niet, je kunt het ook allemaal uit de catalogus plukken en dan betaal je er bijtelling over...

• Leuk
Waarderingen: CDK

johant

Senior Member
ja, alles af fabriek telt mee voor de bijtelling. Echter laat je bijvoorbeeld achteraf, bij de dealer, leer inbouwen of een dvd speler ofzo dan niet.

Ik heb de trekhaak ook gewoon achteraf gedaan bij de dealer, en de rest zat eigenlijk allemaal in het pluspakket. Om nu maar opties toe te blijven voegen om het meeste uit het leasebudget te halen vind ik ook weer overdreven.

Ten opzichte van een af-fabriek trekhaak bespaar ik nu zo'n €6 per maand ... waar praten we eigenlijk over!

Bovenaan Onderaan