Accessoires Greenline

Rooie

Actief lid
Is het mogelijk om de 230v aansluiting in de middeconsole ook voor de Greenline te bestellen. En is het bagage scheidingsnet toe te passen in de Greenline

Rooie

Actief lid
Volgens de garage kan het scheidingsnet niet om dat er bevestiging in het dak moet worden gemaakt. Dat van de 230 volt heb ik niet gevraagd.

Eekhoofd

Nieuw lid
Zo stond het bij mij bij de omschrijving. Dat was echter in de optielijst die in het systeem van de LM stond. Samen met de middenarmsteun achterin. Als ik nu kijk niet meer trouwens... Misschien verschil tussen 2013 en 2014 model?

DJ'83

Lid
Bij mij was het ook alleen achteraf als accessoire verkrijgbaar. Wordt nu door de dealer ingebouwd.

henriz

Forumguru
"Zo'n 220 volt aansluiting, wat kost dat nou?"
220 euro meneer.
"Oh, doet u me dan maar een 110 volt aansluiting." :grin:

VinnieVB

Nieuw lid
Je hebt ook een 12v achterin een omvormer kost dan een fractie van die prijs: nieuw vanaf 40, ik was voor 15 klaar via marktplaats.

serum

Forumguru
bij de niet greenline O3 zit de 230v aansluiting bij het functiepakket in (aldus de laatste brochure)

Rooie

Actief lid
Een aparte omvormer is wel goedkoper maar dan heb je weer zo'n apparaat op de achterbank liggen

Remakil

Forumguru
Beetje handige jongen kan die omvormer ook netjes wegwerken, bijvoorbeeld onder één van de voorstoelen...

EdK

Forumguru
Omvormer los op een achterbank....?.. Lekker projectiel bij een noodstop.!
Komop schroef dat ding onder een voorstoel vast , meneer schroef heeft niet voor niets die schroeven uitgevonden.

En de ene omvormer is de andere niet, dus kijk wat je nodig hebt aan afgenomen vermogen en of deze bv ook geschikt is voor laptops, als je hem daar ook voor wilt gebruiken.

Bovenaan Onderaan