achter speakers

bartje

Nieuw lid
gisteren is een nieuwe O2combi voor mij besteld. als optie de stream radio erbij genomen. het achteraf inbouwen van de achterspeakers kon volgens de dealer niet voor de 105 euro zoals in de optielijst staat. dit zou 250 euro kosten. hoe makkelijk / moeilijk is het om dit zelf te doen en welke maat speakers passen erin?

Volgens mij zitten de binnenplaten van de deuren gepopnageld aan de deur. Om de sparing van de speaker er uit te halen dien je volgens mij eerst het hele paneel los te boren. Bij montage moet er dan geparkerd worden. In de galerij Techniek staan geloof ik wat foto's van ontmantelde deuren. Succes!

Remco28

Actief lid
Ja sorry hoor maar bestel je een nieuwe auto,doen ze moeilijk over 100 euro.
Voor die 100 euro zou ik het laten doen,de tijd die je kwijt bent en evt. kleine beschadigingen weegt niet op tegen de meerprijs vind ik.

Erikje

Actief lid
zo ziet het het eruit bij mij uit. De speakermaat is 13cm.

96687477_54f26c9acd.jpg

grote afbeelding: http://static.flickr.com/30/96687477_54f26c9acd_o.jpg

DeVisdude

Senior Member
@bartje
Ik heb vandaag een bestelling gesplaatst voor een O2 Ambiente Plus... met 2 speakers...
Dus ik zit met de zelfde vraag als jou.

Heb je nog een poging gewaagd om die speakers er in te krijgen? Ik ben benieuwd! Waarschijnlijk laat ik ze wel door een dealer of individu installeren.

DeVisdude

Senior Member
van de dealer...

Goede morgen Marcel,

Als we bedrading in de auto moeten gaan leggen en een set speakers monteren gaat dat natuurlijk wel maar wordt de prijs niet leuk.

Ga er van uit dat het minder mooi weg gewerkt is en reken dat we er een ochtend aan bezig zijn wat inhoud 4x € 56.50 en een speakerset van +/- € 150.-

wat dan neerkomt op een setje van bij elkaar zo’n € 376.- ex de btw. Dan gaat het alleen nog maar over de speakers en niet over de tweeters die in de achter portieren zouden moeten.

Bovenaan Onderaan