saintseiya
Nieuw lid
Hallo,
Ik vroeg me af of er zich iemand al gewaagd heeft aan het achteraf plaatsen van bi-xenon lampen ? Heb al wat teruggevonden op het net, maar dan meestal voor andere modellen: passat 3C, jetta en touran. Ik heb nu gewone halogeenlampen met de chroom stukjes. Weet niet of dit de aanwezigheid van koplampsproeiers aanduidt. Normaal zitten de koplampsproeiers op de nieuwe xenonkoplampen.
Heb al enkele onderdeelnummers:
1ZS 247 047-341: bi-xenonlamp rechts
1ZS 247 047-331: bi-xenonlamp links
assensoren:
1K0 941 273 E : assensor achteraan
1K0 941 274 B : assensor vooraan
stuurmodule xenon:
5M0 907 357 C : stuurmodule xenon
Indien er iemand kan aanvullen, dan graag.
Bij de jetta kan de stuurmodule achter het handschoenkastje gemonteerd worden en maakt de howto-schrijver gewag van het feit dat de kabel van kufatec.de eigenlijk te kort is.
Ik vroeg me af of er zich iemand al gewaagd heeft aan het achteraf plaatsen van bi-xenon lampen ? Heb al wat teruggevonden op het net, maar dan meestal voor andere modellen: passat 3C, jetta en touran. Ik heb nu gewone halogeenlampen met de chroom stukjes. Weet niet of dit de aanwezigheid van koplampsproeiers aanduidt. Normaal zitten de koplampsproeiers op de nieuwe xenonkoplampen.
Heb al enkele onderdeelnummers:
1ZS 247 047-341: bi-xenonlamp rechts
1ZS 247 047-331: bi-xenonlamp links
assensoren:
1K0 941 273 E : assensor achteraan
1K0 941 274 B : assensor vooraan
stuurmodule xenon:
5M0 907 357 C : stuurmodule xenon
Indien er iemand kan aanvullen, dan graag.
Bij de jetta kan de stuurmodule achter het handschoenkastje gemonteerd worden en maakt de howto-schrijver gewag van het feit dat de kabel van kufatec.de eigenlijk te kort is.