Achteraf er bij nemen?

Weet iemand of het mogelijk is om achteraf bij een leasemaatschappij de RNS310 te laten vervangen door een RNS510 ?? En hoe zou dat dan qua kosten geregeld moeten worden? ben vooral benieuwd of ik de RNS510 zelf aan moet schaffen of dat ze e.e.a. verekenen in de leaseprijs ...

Zou de leasemaatschappij wel willen bellen, maar die zijn nu dicht ;)

Ik bel sowieso vd week de leasemaatschappij wel even maar ik dacht , wie weet heeft iemand hier een idee ...

Wasmachineman

Forumguru
In de lease is alles te verrekenen. Heb ik ook laatst gedaan toen ik mijn auto wilde verlagen. Echter zijn leasemaatschappijen niet zo happig op de Columbus vanwege de diefstalgevoeligheid van dit heel mooie apparaat. Proberen kan altijd, niet geschoten is altijd mis ! Succes.

rbo

Senior Member
Normaal gesproken wordt per 1000 euro opties een bedrag van 25 euro per maand extra in rekening gebracht.

Wasmachineman

Forumguru
Dat heb ik ook gehoord. Een meerprijs zal dan rond de 1200 euro zijn ?? Dus tel bij de huidige leaseprijs dan maar 30 euro er bij op ? Of is de meerprijs hoger van de Columbus t.o.v. de Amundsen ?

Ik ga er nog eens over nadenken :) Want ik verkies toch de RNS 510 boven de RNS 310 uiteindelijk.. En bij PON zijn ze bezig met een antidiefstal bevestiging.. hopen dat dat ook een beetje opschiet (zie mn reactie in het columbustopic 2 dagen terug)...

Wasmachineman

Forumguru
Ik ben wel blij dat ik de Columbus krijg...als je ziet wat de mogelijkheden zijn is er een groot verschil. Nu ben ik nog de Skoda Cruise gewend, met cd-rom dus. Die moet ik de avond vooraf al aanzetten om de route te laten bepalen waar ik de volgende ochtend naar toe ga..:icon_smile_dead:

Misschien eisen ze (leasemy) wel dat er een alarm bij moet ?

Monteurtje

Forumguru
Er zijn al 'Anti' diefstal bevestigingen te krijgen. schroeven die je alleen vast kan draaien. Garages niet zo happig op omdat als die eruit moet of nog even een carkit erin, je dat ding er niet uit krijgt. Behalve als je special duur gereedschap hebt. Wat een dief dus ook kan hebben.
Verder kun je je kenteken er in laten etsen. Er zijn setjes te bestellen. In het zwart glimmende gedeelte onder het scherm komt je kenteken te staan. Niet heel storend. Je kunt de navi misschien ook met popnagels vastzetten. Zijn later makkelijker uit te boren.

hemi24

Forumguru
Je kunt de navi misschien ook met popnagels vastzetten. Zijn later makkelijker uit te boren.

Ik denk dat dat ook de mening van het dievengilde is: lekker makkelijk die boterzachte popnagels met een accuboortje...!

Net als de zogenaamde éénwegschroeven, en etsen allemaal geen oplossing, zoals uit de diverse bijdragen al is gebleken, helaas... :mad:

Bovenaan Onderaan