Achteraf inbouw navigatie in O3

Onno.Deen

Nieuw lid
Hallo,

Hebben jullie reeds ervaring met achteraf inbouwen van navigatie met tel.voorbereiding in een O3 Ambition? Mijn lease-my was zo slim om een standaard ambition te bestellen ipv een business-line........

Alvast bedankt voor de hulp!

EdK

Forumguru
Achteraf orgineel Skoda inbouwen zal een hoofdprijs in euro worden en zal je zelf niet willen bekostigen denk ik zo.
En wat betreft achteraf inbouwen van andere merken....
Wel de Zenec 2011D neemt het meest over van de canbus beelden op het scherm en ook naar maxidot.
Maar of deze ook werkt met de nieuwe O3 ??
Dus denk dat je eens met Zenec moet mailen wat er bij hun op de toekomst plank ligt .
Of Pioneer / Kenwood eens mailen en vragen wat zei hebben liggen wat gaat werken in de O3
Dit zijn de drie buiten orgineel om die ook skoda (VAG) wagens ondersteunen met bepaalde modellen van hun all in navigatie systemen.

Pollewop

Forumguru
Hallo,

Hebben jullie reeds ervaring met achteraf inbouwen van navigatie met tel.voorbereiding in een O3 Ambition? Mijn lease-my was zo slim om een standaard ambition te bestellen ipv een business-line.....

Ga er maar vanuit dat de lease-mij exact heeft geleverd wat er in de lease-offerte stond, en dat waarschijnlijk "iemand" de offerte niet goed heeft nagekeken voordat de ondertekende offerte terug ging naar hij naar de lease-mij of dat "iemand" op de "inkoopafdeling" uit kosten overweging heeft zitten schrappen in de offerte...

Succes met de inbouw... :wavecry:

Lodewijk

Actief lid
Oef, dat is jammer! Heb het gelijk zelf ook even gecheckt. Zonde als je zelf weer met de tom tom op pad zou moeten...

Ik denk overigens dat een inbouwer je wel verder zou kunnen helpen.

CharlesTucker

Forumguru
Heel vervelende situatie. Ik zou zowiezo eerst eens nagaan waar de fout gemaakt is, en aldaar de schone taak neerleggen er gewoon het gewenste orignele Skoda apparaat erin te laten lepelen op hun kosten. Overal waar gewerkt wordt worden helaas fouten gemaakt, dus in de hele keten van jezelf via je bedrijf via de leasemaatschappij en dealer tot fabriek kan het ergens fout zijn gegaan. Mocht dat niet lukken kun je verder kijken, allereerst eens bij een professionele inbouwer.

Persoonlijk ben ik het echter wel met Canon-Eye eens, voor mij ook onder geen voorwaarde zo'n (weliswaar fraai) maar serieus overpriced en diefstalgevoelig ding in m'n auto.

Frankw

Lid
http://www.audiosources.net/productshow.asp?bid=28&tid=62&sid=62&id=80
Geen idee of en hoe dit spul werkt... Heb zelf alleen ervaring met Zenec en dat werkt prima en zover ik hoor en lees is dat ook het enige after-market merk dat goed werkt. (ben het dus niet helemaal eens met Canon-Eye) Persoonlijk zou ik dus wachten op een oplossing vanuit die hoek. Die zullen zeker wel met iets moois komen voor de VAG groep

Wel balen voor je, hoop dat je nog een regeling met de maatschappij kunt treffen! En als je het nog achteraf kunt laten inbouwen scheelt dat wel weer bijtelling... Elk nadeel heeft zijn voordeel ;)

EdK

Forumguru
audiosources........................chinese bagger.
Ondersteuning is nul, kijk maar eens op de site van hun en technical en downloadcenter > Sorry! no relevant records.

wel dan heb ik het al gehad...... teveel onzekerheid en dus op korte en zeker lange duur tegenvallers

ertromp

Forumguru
Zonde als je zelf weer met de tom tom op pad zou moeten....

Als het om navigatie gaat doe mij dan maar de TomTom ipv zo'n fabriekssysteem waar je DIK voor updates moet betalen die STANDAARD tig jaar achterlopen. Tja wie heeft het dan over zonde met een Tom Tom op pad moeten ????

Lodewijk

Actief lid
Mee eens dat inbouwsystemen een lieve duit kosten. Functioneel is een TomTom prima. Echter inbouw vind ik wel veel fraaier dan een zuignap... En minder gedoe met ophangen, aansluiten, instellen, verwijderen na gebruik. Maar gelukkig is dat ieders eigen keuze :jaja:. kan me voorstellen dat je op basis van je portemonnee en gebruik toch voor een TomTom kiest. Zelf gebruik ik het systeem meerdere keren per dag, dus heb ik er wel in geïnvesteerd.

Canon-Eye

Forumguru
Echter inbouw vind ik wel veel fraaier dan een zuignap...
Zuignap is niet nodig. Ik heb een steuntje op het dashboard, links tegen de A-stijl aan.
Geen aftekening op de ruit, en in ruststand niks van te zien want dan ligt er een petje overheen. :shutup:

Is (voor mij in elk geval) een véél betere plek dan midden in het dashboard: veel dichter bij mijn "rechtuit-kijklijn" zonder dat hij in de weg zit. (Daar verdwijnen er geen fietsers of vrachtauto's achter, wat wél het geval kan zijn bij de vele mensen die 'm als een soort gezichtsbruiner onder de spiegel plakken...)

ertromp

Forumguru
Zelf gebruik ik het systeem meerdere keren per dag, dus heb ik er wel in geïnvesteerd.
Ik ben benieuwd hoe vaak je tegen onvolkomenheden in het kaartmateriaal aanloopt?
Dat is vaak een probleem met de kaarten gebruikt in VW/Skoda. En hoe vindt je het gebruikgemak.
Houdt ons op de hoogte als je de auto die je in bestelling hebt binnen hebt.
En zoals Canon-Eye aangeeft die zuignap is echt verleden tijd. Mijn TomTom zit in een beugel die aan de middenconsole hangt ( niet geschroefd overigens)

Bovenaan Onderaan