achteraf inbouwen

ik heb een fabia greenline besteld deze verwacht ik week 47 te krijgen. maar nu de vraag is het mogelijk om een rns 510 (van de VAG group) daarna in te bouwen of moet ik dan te heelveel uithalen bijvoorbeeld met de gps antenne aansluitingen ed ik heb er ook een mdi in laten zetten wordt dit dan zeer lastig of werkt deze ook niet meer

EdK

Forumguru
Kijk eens op JNCS.nl die verkoopt ze en heeft ook de kennis mbt wat je nog allemaal nodig zou moeten hebben
En voor redelijkere prijzen dan de dealer ze aanbied.
En echt geen jatwerk !

hieraan zat ik ook te denken maar vroeg me af of je dan de hele auto overhoop moet halen af dan het allemaal heel simpel gaat

corsaar

Senior Member
Zo simpel lijkt me dat niet maar de prijs is vaak inclusief inbouw
of met een kleine toeslag.Het genoemde berijf is wel voordelig.

nomad

Senior Member
Naar mijn idee kan er zo een RNS510 in en hoef je alleen een gps antenne onder het dashboard te plaatsen. MDI kan zo overgezet worden.

EdK

Forumguru
Wat betreft het inbouwen zal het een kwestie van stekkeren zijn.
Wat betreft inbouwen, als je nu een 1 dins gat in daschboard hebt zul je waarschijnlijk een 2 dins los frame erbij nodig hebben. JNCS levert die ook voor weinig.

Mbt de GPS antenne, de standaard die normaal op dak gemonteerd zit is voor jou bijna niet te doen omdat dan de hemel eruit zou moeten (deels)
Dus moet er een losse bijgeleverd worden, die plaatsen is geen klus van een week.
Ik heb bij me RR het dashboard kastje verwijderd en de GPS antenne toen onder dashboard geschoven vlak onder het voorrraam maar onder het dashboard.
Dit koste me toen een uurtje of 2 aan werk.

Dus heb je geen linker handen dan is het best allemaal zelf te doen.

Mocht je bij JNCS gaan aanschaffen zet dan in je mail wat je nu hebt waar je nar toe wil en wat je dus buiten de RNS nog meer nodig hebt en de kosten hiervan !

Mijn ervaring is dat je dan netjes opgesomd krijgt wat je nog verder nodig hebt en na goedkeuring van jouw kant krijg je alles netjes in één keer !

Ik zelf heb het aan huis opgehaald omdat het voor mij in de buurt is, weet niet of dit voor jou haalbaar is !? anders komen er uiteraard verzendkosten bij.

EdK

Forumguru
Dat is goed mogelijk ja, ik heb voor de Kenwood ook een 2 dins gat nodig en blijkt er ook in te zitten (ook swing)
Maar kreeg evengoed nog een frame en afdekraam erbij.
En als blijkt dat ik t niet nodig heb dan stuur ik dat wel weer terug !

ik ga toch voor een orgineel en op MP een amundsen RNS 310 gezien, waar moet ik bij aanschaf opletten? en weet iemand of het moeilijk inbouwen is? mbt de mdi en de maxidot?

met de dealer gebeld moet allemaal geen probleem zijn alleen de computer moet ingeleerd worden dat er een amundsen zit, kan iemand dit hier op het forum?

EdK

Forumguru
even zoeken op VAGcom volgens mij
Dan is er een topic met mensen die te kennen geven wat ze kunnen en met één van hun weer per PB contact opnemen

Bovenaan Onderaan