Achterbumper lak laat los

Zijn er toevallig mensen met hetzelfde probleem?

Ik heb een Octavia rs van 2016 en op de achterbumper begint de lak gewoon los te laten onder op de zeikanten.

Door omstandigheden heb ik een paar keer de auto niet met de hand kunnen wassen thuis.
In de tussentijd de auto een aantal keer afgespoeld en ingespoten met shampoo van de repsol verder niet geborsteld of iets anders.

Hier begon na een aantal keer het probleem en er begint ook al een blaasje te onstaan.

Is dit gewoon slechte kwaliteit door skoda zelf of een zeldzaam geval?

Bijlagen

• IMG_1461-min.jpeg
    IMG_1461-min.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 25
  • IMG_1462-min.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 21
  • IMG_1463-min.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 18
Daar dacht ik eerst ook aan maar eigenlijk lijkt het er niet helemaal op, ik heb net nog even 2 foto’s gemaakt nu de zon er ook niet zo op staat.
Dit was de foto waar je op ingezoomde denk ik.

Ik ga binnenkort ook is even tussen de papieren zoeken ik ben zelf de 2e eigenaar van de auto en de eerste eigenaar heeft netjes alle facturen in de map gedaan.
misschien kom ik wel iets tegen.

Bijlagen

• IMG_1467-min.jpeg
    IMG_1467-min.jpeg
    1.015,3 KB · Weergaven: 26
  • IMG_1470-min.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 11

hemi24

Forumguru
Ik ben geen expert, maar mij lijkt dat een afplakrand, net boven de onderrand van de achterklep?

Kan zijn dat de auto al gespoten is vóórdat de eerste eigenaar deze in ontvangst heeft genomen...

Welk land heeft deze O3 eerst rondgereden?

De auto komt uit duitsland.

Er zit niet echt een spuitrand op.
Ik ga er wel vanuit dat de bumper al eens gesoten is anders zou het wel echt slechte kwaliteit zijn als dit fabrieks af zo slecht is.

Achja opnieuw spuiten dan maar misschien ga ik het wel proberen te fixen van te voren door opnieuw lak in te leggen/spuiten.
Slecht is het toch al en spuiten moet anders toch dus kan er niet veel aan verprutsen haha.
Maar mocht dat wel netjes gedaan kunnen worden is het waarschijnlijk wachten tot het ergens anders weer los gaat laten…

Bovenaan Onderaan