achterbunperbescherming kdx610001

Beste forum leden.

Nadat ik mijn auto had besteld zag ik in de folder op internet een achterbumperbeschermer met het artikelnummer kdx610001! Toen ik mijn dealer belde kende hij het artikel niet en zegt deze ook niet te kunnen bestellen, dat terwijl die wel in de folder staat alsmede bij de Fabia. Weet iemand toevallog hoe ik aan dit artikel kan komen?

hemi24

Forumguru
Is het wel een echte Skoda-dealer?!?

Een poosje terug was er een "aanbieding" via VerrassendSkoda (hierbij de tekst):

Bescherm uw bumper

Kleine beschadigingen, krasjes en steenslag op uw bumper zijn te voorkomen door het gebruik van bumper beschermfolie. Een eenvoudige en slimme oplossing, die niet te zien is, maar er wel voor zorgt dat uw bumper netjes blijft.

Voor de Škoda Superb, Fabia en Roomster kost deze beschermfolie € 77,- en voor de Octavia € 73,50. Deze prijzen zijn inclusief montage!

Voor de Škoda Yeti is de bumperfolie niet beschikbaar, maar wel een chromen beschermstrip voor de achterbumper. Deze kost € 84,- en is ook inclusief montage.

Actievoorwaarden
• Prijzen zijn inclusief montage en geldig t/m 31 mei 2011.
• Informeer bij ons naar de beschikbaarheid, wij bestellen graag de juiste strips en/of folie voor uw Škoda.

Nog even gezocht op het internet, maar probeer voor de Fabia eens de volgende artikelnummers:
  • 5J6071133 (hatchback)
  • 5J9071133A (combi)

Is het wel een echte Skoda-dealer?!?

Een poosje terug was er een "aanbieding" via VerrassendSkoda (hierbij de tekst):

Bescherm uw bumper

Kleine beschadigingen, krasjes en steenslag op uw bumper zijn te voorkomen door het gebruik van bumper beschermfolie. Een eenvoudige en slimme oplossing, die niet te zien is, maar er wel voor zorgt dat uw bumper netjes blijft.

Voor de Škoda Superb, Fabia en Roomster kost deze beschermfolie € 77,- en voor de Octavia € 73,50. Deze prijzen zijn inclusief montage!

Voor de Škoda Yeti is de bumperfolie niet beschikbaar, maar wel een chromen beschermstrip voor de achterbumper. Deze kost € 84,- en is ook
inclusief montage.

Actievoorwaarden
• Prijzen zijn inclusief montage en geldig t/m 31 mei 2011.
• Informeer bij ons naar de beschikbaarheid, wij bestellen graag de juiste strips en/of folie voor uw Škoda.

Bedankt voor je reactie! Maar dat is inderdaad een folie die wel te krijgen is.
Op de site van skoda kan je de accessoires bekijken en daar staat een groot stuk plastic wat je over je bumper legt wanneer je iets eruit moet halen (bij ons een kinderwagen).

hemi24

Forumguru
Klopt, maar dan kan er een foutje zijn in de door jou opgegeven code want als dit is wat je bedoelt:

redirect.php

is de juiste code KDX 710 001...

Edit: ... en inderdaad voor de Octavia is de bijbehorende code KDX 610 001..!!!

Klopt, maar dan kan er een foutje zijn in de door jou opgegeven code want als dit is wat je bedoelt:

redirect.php

is de juiste code KDX 710 001...

In mijn vorig bericht heb ik ook nog de codes van de beschermfolie die op de bumper wordt geplakt.

Je maar dat is de code van de fabia, zou ik deze dan ook voor de octavia kunnen gebruiken?

hemi24

Forumguru
Sorry, zat even te slapen, want de door jou opgegeven code (KDX 610 001) is inderdaad de juiste voor de O2..!

Let wel even op: KDX 610 001 is voor de hatchback en KDX 620 001 voor de combi.

redirect.php

Ja klopt ja een 2 ipv een 1. Maar volgens mijn dealer is dat dus niet te krijgen :s vreemd toch! Dus ik had de importeur even gemaild maar deze verwijst mij terug naar de dealer. Zal PON maar even bellen dan.

Bedankt voor je reacties.

Ik vrees dat je dealer een beetje "lui" is en geen moeite wil doen voor een onbekende accessoire van een paar euros...

Prijs in Duitsland: € 10,50
Prijs in Oostenrijk: € 12,-

Schande maar helaas soms waarheid.

Misschien is de volgende site nog een optie : http://www.ideas4cars.be/nl/Bumperbeschermingen/Å koda/Bescherming/wagen-accessoire/1477/12266

Ja vreemd, volgende week kan ik als het goed is mijn auto halen, moet dan toch 30.000 euro aftikken.. Heb zoveel opties erbij.. Zal er via een andere dealer proberen te regelen. Zijn indd niet duur!

Bovenaan Onderaan