Achterklep openen met afstandsbediening.

Kuikuhnek

Senior Member
Ik vroeg mij af of dat een in te stellen iets is of dat het niet kan.
Ik bedoel dan dus dat je met de ab middels de middelste knop alleen de achterklep van het slot haalt en de rest niet.
Werkt nu niet in elk geval.

Joske

Forumguru
Is niet normaal volgens mij, zou aan slechte microswitch kunnen liggen of je kofferbakslot. Als ik je uitleg goed interpreteer natuurlijk..

Bouwjaar?

Kuikuhnek

Senior Member
2005. Als ik de auto open met de bovenste knop dan ontsluit alles. Dus het slot werkt wel.
Alleen als ik de middelste knop gebruik dan gebeurt er niks.

Kuikuhnek

Senior Member
En oplossing gevonden. Twee keer klikken binnen een seconde was de oplossing.
Dit draadje mag gesloten worden. Bedankt.

Blackokkie2

Forumguru
? 2 keer klikken. Ik heb hetzelfde model als jij en bij mij is het zoals @Jee13 zegt. Ik ga ook eens kijken of dat 2 keer klikken ook werkt.

Kuikuhnek

Senior Member
Probeer net weer twee keer klikken, niks :pieker:
Maar vasthouden werkt inderdaad perfect.
Ik zal wel iets gedaan hebben. :tegek:

EdK

Forumguru
Bij Yeti is het ook gewoon 2 sec de middelste knop ingedrukt houden om de achterklep te ontgrendelen
En na dichtdoen van klep moet deze meteen weer vergrendeld ( op slot ) zijn en word met de knipperlichten weergegeven.

guitar_billy

Senior Member
inderdaad : na openen met de middelste knop gaat de auto weer vanzelf op slot na sluiten dus let op je sleutel!

skodaboy

Forumguru
dus let op je sleutel!

zoals hier eerder gezegd,zorg dat de sleutel zich buiten de wagen bevind (broekzak,jas enz.) voor je het kofferdeksel weer dicht gooit,je zou niet de eerste zijn die zichzelf buiten sluit..;)

zolang de dan reservesleutel in de buurt is,is dit nog niet zo'n probleem..alleen als je (ver) van huis bent dan heb je wel een (groot) probleem.

guitar_billy

Senior Member
@EdK en zo ben ik al eens een reserve sleutel kwijtgeraakt! Mee op vakantie en dan foetsie :D
Het zal wel niet aan de sleutel liggen .... :bloos: :maakmegek:

Maar goed, we raken een beetje :ot:

Kuikuhnek

Senior Member
Nou dat van die sleutel niet in de achterbak leggen vind ik serieus een goeie tip.
Want als je dat niet gewend bent............

Bovenaan Onderaan