Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vroeg mij af of dat een in te stellen iets is of dat het niet kan.
Ik bedoel dan dus dat je met de ab middels de middelste knop alleen de achterklep van het slot haalt en de rest niet.
Werkt nu niet in elk geval.
2005. Als ik de auto open met de bovenste knop dan ontsluit alles. Dus het slot werkt wel.
Alleen als ik de middelste knop gebruik dan gebeurt er niks.
Bij Yeti is het ook gewoon 2 sec de middelste knop ingedrukt houden om de achterklep te ontgrendelen
En na dichtdoen van klep moet deze meteen weer vergrendeld ( op slot ) zijn en word met de knipperlichten weergegeven.
zoals hier eerder gezegd,zorg dat de sleutel zich buiten de wagen bevind (broekzak,jas enz.) voor je het kofferdeksel weer dicht gooit,je zou niet de eerste zijn die zichzelf buiten sluit..
zolang de dan reservesleutel in de buurt is,is dit nog niet zo'n probleem..alleen als je (ver) van huis bent dan heb je wel een (groot) probleem.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.