Achterste ruiten laten tinten

Hallo,

Ik heb de skoda octavia break van mijn moeder gekregen, leuk cadeau'tje!!!
Nu zou ik graag de achterste ruiten laten tinten, wat is het beste resultaat folie of coating?
Zijn er hier mensen die di hebben laten doen, en waar?

Ik heb een firma gevonden die glasscoating doet te veurne, de wagen moet dan wel 2 dagen daar blijven.

Ben zelf woonachtig te Belgie.

Ben ook een complete leek hierin.
Groet,

DVDguy

Forumguru
Misschien is dit wel een idee??
http://www.privacyshadesnederland.nl/skoda/octavia

Ik zelf had al extra getinte ramen vanaf de fabriek, maar heb ook privacyshades handig voor mijn kleine meid achterin. komt geen zon door. zien er in ieder geval beter uit dan een paar schermen met Woezel en Pip erop.

Ik lees dat de shade voor de achterruit uit 2 delen bestaat; zou jij daar misschien een foto van willen posten?

Die gebruik ik niet, mijn binnenspiegel dimt de koplampen. ik zal ze denk ik alleen gebruiken in de zomer vakantie!
Maar ik denk wel dat je de twee delen ziet zitten als je achteruit kijkt. Bij mijn vorige auto had ik sunniboys die bestond wel uit één deel.

Blackokkie2

Forumguru
images

CDK

Forumguru
@Cuupke, wat zijn de verschillen in prijs? Folie is op zich wel goed, mits het vakkundig aangebracht wordt.

Bedankt voor de reactie's zodra ik een offerte heb ontvangen van glasscoating laat ik iets weten

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Als je voor folie kiest, kun je eventueel ook eerst zelf experimenteren: gewoon zelf aanbrengen en kijken of het donker genoeg is en niet te donker. Als het niet bevalt, oude folie eraf en kun je voor een paar tientjes een andere tint proberen. Als je weet hoe donker je het wil hebben, kun je kiezen of zelf doen of als je dat niet ziet zitten: laten doen.

Jee13

Forumguru
folie plakken is een kunst opzich en goede folie is ook niet goedkoop

maatje van me heeft nog setje sunnyboys over, plug & play en achterruit is uit 1 stuk
misschien is dat wat voor je, mag voor 150 euro weg

skodaboy

Forumguru
hier een foto uit de oude doos..;)
heb destijds bij deze 01 de ramen laten tinten door car-glass..:jaja:
zolang ik met de wagen heb gereden (9 jaar) géén problemen gehad met de raamfolie..;) Skoda sacha..jpg

Bovenaan Onderaan