Actie op de Fabia Greenlines: Groenpremie

Witte Yeti

Actief lid
02 februari 2012
Actie op de Fabia Greenlines: Groenpremie

Fabia Greenline en Greenline Businessline: nu met €750 Groenpremie

Op alle Fabia Greenlines krijg je bij aankoop tussen 25 januari en 28 april 2012 maar liefst €750 groenpremie terug! Dit maakt de Fabia Greenlines wel erg aantrekkelijk: standaard beschikt deze ŠKODA al over:

• BPM- en wegenbelasting vrij!
  • meeste laadruimte in het segment
  • zeer zuinige 1.2TDI motor
  • Electronische Stabiliteits Controle (ESC)
  • Cruise control
  • Lederen stuurwiel
  • Navigatie
  • Parking distance control achter
  • Volautomatische airconditioning

Noord26

Forumguru
Hmm.. Altijd lokkertjes in mijn optiek. Een beetje onderhandelaar lult er zo 1 a 1,5K vanaf als hij een auto koopt van 18-19K (incl opties en afleveringskosten)..

:winkie:

Altos

Banned
Klopt, maar bij inruil is dat een ander verhaal.
En deze premie komt daar nog bovenop, staat ook in de spelregels bij de dealer.
Heb hier zelf ook gebruik van gemaakt.
Heb dus degelijke inruil (naar verwachting), korting van dealer (klantenbinding zeg maar) en deze premie van €750,- er bovenop.
Was hier heel erg blij mee. :xyxthumbs:

Noord26

Forumguru
Dealer in Tilburg toevallig? Die wil graag handelen.

Daar kreeg ik het meeste terug van 5 dealers en kon er toen nog ruim 1K aflullen..

:grin:

Altos

Banned
Nee, in Tiel.
Ben ook wel eens in tilburg geweest en die doet idd goede voorstellen.
Fijn dat we al 2 fijne dealers gevonden hebben.

Hetzer

Forumguru
Netjes tegenwoordig standaard navigatie op de GL??

Geld bedrag zul je na de koop of nadat hij op naam gezet is wel gestort krijgen van Skoda.nl, dit soort acties hebben ze wel vaker.
Zo heb ik ook eens 500 euro terug gestort gekregen bij mijn eerste F-2, was toen een voorjaars actie op iets dergelijks

Fabia

† In Memoriam
Extra voordeel bij inruil huidige auto
Groen Premie van € 750,- bij aankoop van ŠKODA Fabia Greenline

De slimme keuze voor een ŠKODA Fabia Greenline pakt financieel nu nóg gunstiger uit. Inruil van de huidige auto levert t/m 27 april een Groen Premie op van € 750,-. Dit voordeel komt bovenop de BPM- en wegenbelastingvrije status, het ongekend lage verbruik van 3,4 liter diesel per 100 kilometer, slechts 14% bijtelling en de inruilprijs voor de huidige auto. Kortom, de ŠKODA–slogan ‘Simply Clever’ geldt beslist ook voor de portemonnee.
De ŠKODA Fabia Greenline is een groot succes. Dit is te danken aan het gunstige financiële plaatje en aan de puike eigenschappen van de Hatchback en de Combi. Beide behoren tot de ruimste in hun klasse, rijden volwassen en bieden een bewezen hoog veiligheidsniveau.
Daarnaast is de standaarduitrusting royaal: elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels, cruise control, dagrijverlichting, Elektronische Stabiliteits Controle en antislip regeling, 15-inch lichtmetalen velgen, mistlampen vóór en een radio/CD-/MP3-speler zijn bijvoorbeeld altijd aanwezig.
De Greenline Businessline voegt daar voor slechts € 500,- extra nog Climatronic elektronisch geregelde airconditioning, navigatiesysteem Amundsen met kaart van West-Europa, een multifunctioneel lederen stuurwiel inclusief lederen versnellingspook en handrem, een middenarmsteun vóór met opbergvak en Parking Distance Control achter aan toe.
De prijzen van de Fabia Greenline modellen zijn na aftrek van de Groen Premie van € 750,- als volgt:
Fabia 1.2 TDI 55 kW Greenline € 14.740,-
Fabia 1.2 TDI 55 kW Greenline Businessline € 15.240,-
Fabia Combi 1.2 TDI 55 kW Greenline € 15.740,-
Fabia Combi 1.2 TDI 55 kW Greenline Businessline € 16.240,-

spacer.gif

Bron: Autoweek

Canon-Eye

Forumguru
het ongekend lage verbruik van 3,4 liter diesel per 100 kilometer
Is er eigenlijk al iemand die ooit een dergelijk laag cijfer als gemiddelde heeft gehaald, al is het maar over zeg twee tanks lang?
Ik in elk geval niet - en zó'n wilde rijder ben ik toch echt niet...

Mijn cumulatief gemiddelde over alle ca. 21000km tot heden schommelt rond de 4,9 / 5,0 L/100km, met de kanttekening dat mijn vrouw structureel zo'n 10% onvoordeliger rijdt dan ik (zal wel aan 't gasvoetje liggen?) - en daar staat tegenover dat ik naar schatting zo'n 85-90% van de kilometers maak. Maar dan nog is er een significant verschil tussen het normverbruik en de praktijk.
Dus in zulke advertenties toch alleen maar vol trots naar dat normgetal verwijzen slaat m.i. eigenlijk nergens op - puur window dressing.

Bovenaan Onderaan