Actiemodel

van_der_P

Senior Member
Op de site van de Skodaimporteur Pon staat een actiemodel van de Fabia II (de HB en de Combi) de Attractive Business. Is deze uitvoering ook beschikbaar voor de particulieren koper ? De prijs is in ieder geval gunstig 295 euro. Daar krijg je voor boven op de Ambiente uitvoering. Climatronic, Pakket overhead II, Middenarmsteun, Elektiche ramen achter, Radio Dance, Bandencontrolensysteem, P.D.C., en Lichtmetalen wielen. Waarde van dat pakket 2170 euro.

higgy

Forumguru
Denk van wel, houdt wel rekening met een lager inruilbedrag van je huidige auto als je een Atrractive Business koopt.

redfoxert

Senior Member
Iedereen kan die Attractive Business modellen kopen. Tis gewoon een uitbreiding op het standaard model, daar hoef je echt geen KvK inschrijving voor te hebben :)

Ding is natuurlijk wel duidelijk gepositioneerd voor de leaserijders en daarom zal je ook minder inruil krijgen voor je oude auto aangezien er minder marges zitten op de AB modellen.

Fabia

† In Memoriam
Weet je dat zeker. Ik dacht het via de lease ging. Maar als particulier zou het dus mogelijk moeten zijn? De Attractive Business aanbieding is wel een hele mooie.

van_der_P

Senior Member
Dat is natuurlijk ook de bedoeling van een nieuw model. Als men er niet warm voor loopt dan is er denk ik toch iets verkeerd, met dat nieuwe model.

EdK

Forumguru
Denk van wel, houdt wel rekening met een lager inruilbedrag van je huidige auto als je een Atrractive Business koopt.

Of verkoop dan je huidige auto zelf en niet bij de dealer , heb je wel de volledige prijs
En dan kom je zonder ruilwagen bij de dealer waardoor je ook weer een korting kan bedingen !!

E

efte58

Vandaag bij de plaatselijke Skoda dealer geweest voor een prijsopgave voor een Fabia Combi elegange of sport. Uiteindelijk heb ik op verzoek, ook een 3e offerte gekregen voor een elegange met businesspakket, dit scheelt negatief 800 euro op de inruilwaarde van mijn auto. Deze 800 euro is gebaseerd op 4% minder dealerkorting bij de importeur. :crazy:

Groetjes van een autorijder, staande voor de keuze tussen een nieuwe Fabia combi, Ford Fusion Futura of Opel corsa

Gieliovd

Forumguru
Corsa: NEE!
Fusion: hmm, ook aardige auto!
Fabia Combi: JA!

Nu nog even de uitvoering op orde krijgen. Elegance met sportstoelen, klaar? Inruil even bespreken, korting, klaar!

Welkom op het forum trouwens!

Fabia

† In Memoriam
Als ik voor een FII Ambiente Attractive Business gegaan zou zijn dan kreeg ik ongeveer € 1000,- minder inruil. Er zit voor de dealer bijna geen marge op. En dan ben je een dief van eigen protemonnee. Kan je beter gaan voor een Attractive pakket, die is wel erg aantrekkelijk. En een Climatronic los bijbestellen.

van_der_P

Senior Member
Nu nog even de uitvoering op orde krijgen. Elegance met sportstoelen, klaar? Inruil even bespreken, korting, klaar!

Welkom op het forum trouwens!

Waarom een Elegance met sportstoelen, de meerprijs van die sportstoelen is 385 euro. Dan kun je toch veel beter een sport uitvoering nemen, die is ook nog 200 euro goedkoper.

E

efte58

Om tot een goede keuze te komen heb ik de ontbrekende opties van de elegange tov de sport meegeteld.
40 euro voor de controlelamp veiligheidsgordel,
135 euro voor de cornerfunctie mistlamp,
215 euro voor de meerprijs lichtmetalen velgen en
385 euro voor de sportstoelen.
minus 30 euro voor overheadpakket 2.
Dan is de sport 940 euro goedkoper. Ongeacht of dit wel of niet gewenste opties zijn (deze kosten 775 euro) is de sport dus altijd prijsgunstiger.
Mijn keuze gaat dan ook uit naar een combi sport met als opties:
overheadpakket 2,
metalic lak (cappucino beige of satin grey),
sunset,
bagagenettenset,
daglichtschakeling en opbergvak onder de bestuurdersstoel.
Tevens ben ik van plan om af te zien van de radio dace (435 euro) aangezien ik beroepsmatig een carcit nodig heb en een navigatie prefereer, daaom ga ik voor de kenwood 5220bt
http://www.twenga.nl/prijs/0677151.html

Ik wil in ieder geval meegeven dat bij ingeschakelde daglichtschakeling (je kan deze natuurlijk handmatig uitzetten middels een knopje in de zekeringkast) de mistlampen met cornerfunctie niet werken. Ze werken alleen als de daglichtschakeling uitgeschakeld is. Voor degenen die beide opties willen nemen...

Bovenaan Onderaan