Actietarief verlengen Skoda Connect

hemi24

Forumguru
Aangezien de Skoda Connect diensten van mijn Scala zouden aflopen, probeerde ik deze te verlengen.

Nu las (en lees) ik op de site van Skoda.nl dat er tijdelijk een actietarief geldt (zie schermafbeelding).
Echter als ik wil verlengen in de shop krijg ik geen korting te zien, enkel het reguliere tarief.

Daarom maar eens contact opgenomen met de Skoda klantenservice.
Wat me natuurlijk totaal niet verbaasde: men wist nergens iets van...

Na toesturen van diverse screenshots, was uiteindelijk de conclusie: "we kunnen u niet verder helpen en zullen het voorleggen aan het hoofdkantoor"

Bijna 2 weken verder zonder enige reactie: toch maar weer een mail aan gewaagt om te vragen op welke termijn ik een antwoord zou mogen verwachten van dat "hoofdkantoor"...

Heel erg treurig dit, maar ik vindt het wel typerend voor Pon.

1728921543991.png
 

hemi24

Forumguru
Dat je op afstand kunt checken of de wagen is afgesloten, of kunt kijken hoeveel km je nog op de huidige brandstofvoorraad kunt.
Daarnaast wel leuk om een beetje te kunnen bladeren wat je verbruik is geweest de laatste ritten/ dagen/ weken/ maanden…
Heb je het persé nodig? Nee.
Maar wel leuk om te hebben.

En voor 0,1 cent per km kost het je de kop ook niet, toch?
 

hemi24

Forumguru
Rustig @EdK , dat call-center achter de Skoda Klantenservice reageert doorgaans pas de volgende dag...
Dus waarschijnlijk morgen een ontknoping, of een deel daarvan.
 

hemi24

Forumguru
Nou we hebben bericht terug van “het hoofdkantoor” via het ge-outsource-de doorgeefluik wat schuil gaat achter de ‘Skoda Klantenservice’ :

Open Schermafbeelding 2024-10-15 om 12.38.16.jpeg.png

Persoonlijk vind ik het een belachelijk slap excuus, maar er valt ook weinig tegen te brengen…
 

hemi24

Forumguru
Formeel is het de ‘eerste aanschaf’ na het verstrijken van een proefperiode van 1 maand…

Ik heb ook geantwoord dat in mijn beleving dit onder verlengen valt.

Om tot dit weloverwogen antwoord te komen heeft men ook welgeteld 12 werkdagen (lees 2,5 week) nodig gehad. :koffie:
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
En je kunt nu je je eerste aanschaf hebt gedaan niet vast weer verlengen?

Dat heb ik met de PlayStation regelmatig gedaan. Kreeg je gewoon twee jaar plus met twee keer de aanbieding.

edit: bij VW hebben ze ook korting, voor twee jaar €199 in plaats van €245. Dus zojuist mijn We Connect abbo verlengd terwijl dat nog tot maart 2025 liep.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Kunt nog niet verlengen bij Skoda:

1729017319755.png


Bij de 'Veelgestelde vragen' valt te lezen dat je vanaf 6 maanden voor het verstrijken van het abonnement kunt verlengen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan