hemi24
Forumguru
Aangezien de Skoda Connect diensten van mijn Scala zouden aflopen, probeerde ik deze te verlengen.
Nu las (en lees) ik op de site van Skoda.nl dat er tijdelijk een actietarief geldt (zie schermafbeelding).
Echter als ik wil verlengen in de shop krijg ik geen korting te zien, enkel het reguliere tarief.
Daarom maar eens contact opgenomen met de Skoda klantenservice.
Wat me natuurlijk totaal niet verbaasde: men wist nergens iets van...
Na toesturen van diverse screenshots, was uiteindelijk de conclusie: "we kunnen u niet verder helpen en zullen het voorleggen aan het hoofdkantoor"
Bijna 2 weken verder zonder enige reactie: toch maar weer een mail aan gewaagt om te vragen op welke termijn ik een antwoord zou mogen verwachten van dat "hoofdkantoor"...
Heel erg treurig dit, maar ik vindt het wel typerend voor Pon.
Nu las (en lees) ik op de site van Skoda.nl dat er tijdelijk een actietarief geldt (zie schermafbeelding).
Echter als ik wil verlengen in de shop krijg ik geen korting te zien, enkel het reguliere tarief.
Daarom maar eens contact opgenomen met de Skoda klantenservice.
Wat me natuurlijk totaal niet verbaasde: men wist nergens iets van...
Na toesturen van diverse screenshots, was uiteindelijk de conclusie: "we kunnen u niet verder helpen en zullen het voorleggen aan het hoofdkantoor"
Bijna 2 weken verder zonder enige reactie: toch maar weer een mail aan gewaagt om te vragen op welke termijn ik een antwoord zou mogen verwachten van dat "hoofdkantoor"...
Heel erg treurig dit, maar ik vindt het wel typerend voor Pon.