Actuele levertijden?

Goeiedag allemaal mede skoda o2 liefhebbers!

Ik mag per 1 juli een nieuwe leasebak gaan bestellen. Mijn keuze is gevallen op een O2 1.9 tdi elegance attractive business (inclusief blauwetand carkit).
:yeah::rockon:

Nu ben ik eigenlijk benieuwd of hier de levertijden een beetje bekend zijn. Op de levertijden van de dealers vertrouw ik eigenlijk niet.

Ik heb ook al overige draadjes doorgezcoht, maar helaas niks gevonden.

Wie kan helpen?

:worshippy:

Grtz,

Nether_Octavia_EBS

S!D

Nieuw lid
Ik ben helaas ook een dealer :grin:
Maar de levertijd is ongeveer 2 maand
Als je vandaag een besteld dan wordt die half augustus geleverd...
U do the math...

Greetz

Ik ben helaas ook een dealer
Maar de levertijd is ongeveer 2 maand
Als je vandaag een besteld dan wordt die half augustus geleverd...
U do the math...

Greetz

Wheeee.... Toch veel beter dan andere auto's waar ik naar ben wezen kijken. Van levertijden van 4/5/6 maanden wordt je niet vrolijk van. Eens gezeten te hebben in de Octavia, was ik toch wel erg verkocht.

Allemachtig, wel een erg mooie bak.. En compleet pft. En die balzaal achterin Kan elke willekeurige auto nog een puntje aan zuigen. Nu nog een proefrit!
:1761::473::cheer::yeah:

Goede keuze, denk ik :)

Ik heb mijn auto (ook lease) nu 3 weken geleden besteld. Productie staat gepland voor week 28, aflevering voor week 30. Dat zou neerkomen op 8 weken levertijd.

Ik moet natuurlijk nog afwachten of die tijden echt gehaald worden. De leasemaatschappij heeft 25/07/2008 inmiddels als afleverdatum afgegeven. Dat is dus de vrijdag van week 30.

Die proefrit zal je keuze denk ik alleen maar bevestigen :)

Ga je trouwens voor de HB of de Combi?

groet,

Peter

Ik ga voor de HB. Combi is voor mij toch net een maatje te groot. Waarom een combi als je er met zijn 2-en inzit. Spreekt me trouwens op zich wel aan, maar ga toch voor het praktische :D

Die van mij was er binnen twee maanden. Eind Maart besteld en 21 mei rijden.
Maar ik heb een 1.8 TSI. Das benzine. Ik weet niet hoe het met diesels zit.

S!D

Nieuw lid
Dat blijft hetzelfde er is geen verschil in levertijd tussen diesels of benzine.

Enkel de productie van de greenline versies, en de optie wit dak (op de fabia HB) hebben 2 weken extra productie-/levertijd

Misschien staat je auto in het land nog ergens bij een dealer in de showroom? Zonder extra af fabriek opties en in een courante kleur (Black Magic bijv.) zullen vast wel ergens staan. Je dealer kan je helpen, zij hebben een overzicht als het goed is.

rimom

Nieuw lid
Ik mag zaterdag m'n nieuwe leasebak ophalen, een O2 EAB combi 1.9 diesel.
Tussen bestellen en productie zat ca 6 weken, hij is week 22 gemaakt. De reden dat ie niet eerder afgeleverd mag worden zijn paarse krokodillen bij de leasemij en mn werkgever. :icon_smile_dead:

D

Deleted member 1861

26 Februari besteld door de lease-maatschappij en 23 mei mocht ik instappen.
Sterkte met het wachten.

Tussen bestellen en productie zat ca 6 weken, hij is week 22 gemaakt. De reden dat ie niet eerder afgeleverd mag worden zijn paarse krokodillen bij de leasemij en mn werkgever. :icon_smile_dead:

Hoe snel had je anders de auto op mogen halen? Wel balen dat je de auto niet eerder op mocht halen! Als ik de 8 weken aanhou die mijn dealer genoemd heeft (dus nog 2 weken na week 22), zit je al ruim een week te wachten in de wetenschap dat je auto klaar is? :icon_smile_dead:

Wat ik overigens nog niet genoemd had, ik laat een trekhaak monteren, en nog steeds houdt de dealer 8 weken aan. Trekhaak schijnt vrij veel werk te zijn, dus misschien dat mensen zonder trekhaak net wat sneller geleverd krijgen.

Ik heb trouwens ook een 1.9 TDI HB EAB besteld met bluetooth carkit. Daarvan wist de dealer mij te vertellen dat die niet 'ergens' stond. Of dat 100% waar is weet ik niet, ik ga niet alle dealers nabellen/mailen/bezoeken.

rimom

Nieuw lid
Hoe snel had je anders de auto op mogen halen? Wel balen dat je de auto niet eerder op mocht halen! Als ik de 8 weken aanhou die mijn dealer genoemd heeft (dus nog 2 weken na week 22), zit je al ruim een week te wachten in de wetenschap dat je auto klaar is? :icon_smile_dead:

Afgelopen zaterdag was hij volledig gereed, inderdaad met ook een vaste parkeerhulp (aka trekhaak). Ik zou m vanochtend om 9 uur ophalen, totdat de dealer gisteren opbelde...:407:. Ik ben dus nu pas zaterdag aan de beurt, tenzij men weer spijkers in een zoutpan vinddt.

nomad

Senior Member
Misschien staat je auto in het land nog ergens bij een dealer in de showroom? Zonder extra af fabriek opties en in een courante kleur (Black Magic bijv.) zullen vast wel ergens staan. Je dealer kan je helpen, zij hebben een overzicht als het goed is.

De laatste had ik al :cheer:

Bovenaan Onderaan