Adaptive Cruise Control vergeten of mis ik iets?

skoda-lease

Nieuw lid
Afgelopen maandag werd de auto geleverd, Business Edition..... Prachtige wagen, heel blij mee.
Volgens de prijs- en optielijst is die standaard uitgerust met adaptive cruise control. Echter, het hendeltje links onder het stuur lijkt een simpele(re) versie van wat ik gewend was in de Octavia en op het display lijkt het alsof ik alleen een limiter op de snelheid kan instellen. De handleiding helpt mij vooralsnog niet verder en Laura (de spraakassistent) heeft ook geen idee.
Misschien doe ik iets fout, kan natuurlijk er zijn een boel opties in te stellen en ik heb ze ongetwijfeld nog niet allemaal voorbij zien komen, maar is er iemand die weet of de hendels verschillend zijn tussen first edition (die heeft geen Adaptive CC) en Business Edition (die het wel zou moeten heben)?
 

Antera

Donateur
Als je me het chassisnr appt op onderstaand nummer kan ik eens kijken of het idd aanwezig is of niet.
 

skoda-lease

Nieuw lid
Ik ben eruit..... de knop op het stuur heeft andere opties dan de knop op het scherm zie foto's.
Op het verkeerde been gezet door de hendel en niet verwacht dat de stuurknop andere instelling keuzes biedt.
Bedankt allemaal!
 

Bijlagen

  • stuurknop.jpg
    stuurknop.jpg
    60,1 KB · Weergaven: 96
  • configuratie scherm.jpg
    configuratie scherm.jpg
    143,6 KB · Weergaven: 94

Patron

Senior Member
Goed om te zien dat het er toch gewoon op zit! Behoudt ie wel de acc instellingen bij elke rit?
 
Bovenaan Onderaan