Adressen navigatie

giobox

Nieuw lid
Mijn nieuwe octavia is een maand oud.
Prachtige wagen.
Alles is perfect behalve dat er geen enkel adres in het geheugen van het navigatiesysteem blijft.
Ook het thuis adres blijft er niet in , zelfs na het opslaan.
Het adres blijft erin totdat ik de auto kompleet uitzet .
Als ik de wagen opnieuw start zit er geen enkel adres in. Ook het laatste adres dat ik heb ingegeven blijft er niet in.
Ik heb zelfs een reset geprobeerd maar helpt niet.
Ik weet niet zeker welk columbus systeem het is, maar het zal het laatste model zijn.
De wagen is maar een maand oud.
Iemand een oplossing?

coppe218

Senior Member
Mijn O4 is van januari 2021 en wacht nu al zolang op een oplossing van dit probleem. Nieuwe auto's zouden vanaf productie week 50 2021 nieuwe software hebben waR dit probleem mee opgelost zou zijn. Ik ben dan ook benieuwd naar je software versie. Ik heb 1803. De laatste voor een IV.

giobox

Nieuw lid
Ik denk dat de software nog die van 2021 is.
Het model is van 2021, maar ik heb hem als stockwagen gekocht in maart 2022.

giobox

Nieuw lid
Zijn er nog andere met dit probleem?
Als dit een software probleem is dan kunnen ze toch een nieuwe software inladen of zie ik dit verkeerd?

VicBoor

Nieuw lid
heb exact hetzelfde probleem met Octavia RS iV. Dealer (A-point) en importeur zijn erg goed in de andere kant opkijken. Redelijk absurd dit.

giobox

Nieuw lid
Mijn O4 is van januari 2021 en wacht nu al zolang op een oplossing van dit probleem. Nieuwe auto's zouden vanaf productie week 50 2021 nieuwe software hebben waR dit probleem mee opgelost zou zijn. Ik ben dan ook benieuwd naar je software versie. Ik heb 1803. De laatste voor een IV.
Ik heb ook software 1803

spikehome

Forumguru
Mijn O4 is ook van 01-2021 werd geleverd met versie 1803 maar had geen last van die problemen.
Inmiddels heb ik 1808.

Bovenaan Onderaan