Advies gevraagd bij zoeken naar nieuwe audio/nav systeem

HDW

Forumguru
Ben nu al enige tijd aan het twijfelen wat te doen.

Idee was om een mooi Android gestuurd systeem te installeren (de betaalbare uit china), echter ben ik daar een beetje van teruggekomen na het lezen van minder goede recensies mbt kwaliteit van Bluetoothverbinding en geluid.

Opzich hoeft het niet perse een headunit te worden met groot scherm, een enkeldin met klapscherm zou in principe ook mogen.
Ik vind echter de originele RNS510 modellen veel te duur, en voor zoveel geld heb je maar weinig scherm met die grote knoppen aan beide kanten.

Wat ik er sowieso op wil hebben is:
- Bluetooth
- Navigatie (mag via Google Maps)
- mogelijkheid tot uitbreiding achteruitrij camera

JeSko

Forumguru
https://www.skodaforum.nl/forum/i/android-radio-inbouwen-waar-rekening-mee-houden.38152/

Hier vind je vast de info die je zoekt. :thumbsup:

Er zijn trouwens veel goede android radio's uit China, zat leden hier die zoiets al jaren probleemloos draaien. Je moet enkel niet die van 100 euro nemen, in onze Fiat had ik een mooie android gestoken, koste me 200 euro en werkte erg goed! Maar in de SuperB ben ik voorlopig terughoudender om zo'n android te installeren.

• Leuk
Waarderingen: HDW

EdK

Forumguru
Kijk eens bij Zenec.com
Niet de goedkoopste maar orgineel is duurder
Maar neemt voor 99,9% ale functies over die in een orginele module zitten ingebouwd
Dus stuur bediening bv neemt hij geheel over, maar ook dingen als dat temperatuur word weergegeven zorgt de zenec ervoor dat dit word weergegeven
Plus je hebt een volledig pakket dus incl de stuurmodule die bij vele andere vaak nog los aageschaft moeten worden en het vaak ook niet voor 100% doen

HDW

Forumguru
Bedankt voor de tip, stuurwielbediening heb ik niet dus om die reden hoeft het niet ;)

• Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru
Luister vrijwel nooit radio in de auto, voornamelijk Spotify.

Idem hier, Radio is zo passé, 2 liedjes die ze dan nog 20 seconden voor het einde afbreken omdat ze een heel reclameblok door je strot moeten rammen, dan nieuws gevolgd door weer 5 minuten reclame. Ik wil gewoon muziek man :jaja:

Bovenaan Onderaan