Advies gevraagd om Xenon vervanging

Maartenvds

Forumguru
beste leden,

Ik heb nu een O2 FL Rs met xenon echter vind ik dat de "sterke' xenon uitstraling van mijn lampen weg is. De reden hiervan is omdat ik hiervoor een O2 PFL Rs had en die xenon waren recentelijk vervangen ik had het idee dat ik met die auto (mijn oude dus) veel betere helderheid had.

Na mijn weten zijn op mijn huidige auto de xenon nog nooit vervangen er staat nu 150000 op de teller. Ik ben hiermee naar de dealer geweest omdat de auto ook nog in de garantie zat. Zei gaven aan dat ze vervangen niet nodig vonden en dat de bundel nog krachtig genoeg is (had ook het idee dat ze er niet op zitten te wachten om zo iets te vervangen)

kortom heeft iemand advies voor mij??

groetjes Maarten

CDK

Forumguru
De lampen branden nog, dus uiteraard geen garantie kwestie. Je kan online een setje aanschaffen voor een fractie van wat de dealer er voor vraagt. Vervangen kan je zelf wel hoop ik?

CDK

Forumguru
@Maartenvds, alleen als je zelf vind dat het nodig is. Die van Superskoda zijn goed, Osram heeft ook zeer goede lampen, bijvoorbeeld de nightbraker unlimited of de nightbraker laser. Keuze genoeg, prijs vergelijk loont in dit geval enorm!!

Maartenvds

Forumguru
@Maartenvds, alleen als je zelf vind dat het nodig is. Die van Superskoda zijn goed, Osram heeft ook zeer goede lampen, bijvoorbeeld de nightbraker unlimited of de nightbraker laser. Keuze genoeg, prijs vergelijk loont in dit geval enorm!!

dankjewel ik ga mij even rustig oriënteren en nog een keer goed kijken met de auto als ik hem terug heb. Staan nu voor 1,5 week bij schadeherstel krijg een hele nieuwe voorkant

:ot: aanrijding gehad kwam iemand zo uit een uitrit zetten en had mij niet gezien ik vol in de remmen helaas toch geraakt. Grill bumper sensoren koplampunit koplampsproeiers kentekenplaat alles kaduk. :(

Rallye

Forumguru
Oei. Vervelend. De xenons zijn niet stuk? Die moet je altijd samen vervangen namelijk......

Maartenvds

Forumguru
Oei. Vervelend. De xenons zijn niet stuk? Die moet je altijd samen vervangen namelijk......
nee dit zijn een van de weinige dingen die nog heel waren maar ze belde vandaag en gaan rechts de koplamp unit vervangen omdat deze te beschadigt is. ik vraag me af of ze de lamp overzetten of een nieuwe erin zetten :dankje: kortom word vervolgd!

Maartenvds

Forumguru
@Taffy dankjewel! ik zat zelf ook al inderdaad naar deze osram te kijken en ik ga het zien dankjewel voor de tip! heb ook ven je post doorgelezen en inderdaad deze lampen zitten er 150000 km in dus ik denk dat vervangen een positief effect gaat geven

Laatst bewerkt:

Maartenvds

Forumguru
even een kleine update ik heb mijn auto terug en de hebben de xenons overgezet. Ik heb contact gehad met well done xenon. Ze waren erg vriendelijk en ik was welkom voor een meting. Ga deze week nog richting Breda. dankjewel voor de tip @Taffy.

Taffy

Forumguru
even een kleine update ik heb mijn auto terug en de hebben de xenons overgezet. Ik heb contact gehad met well done xenon. Ze waren erg vriendelijk en ik was welkom voor een meting. Ga deze week nog richting Breda. dankjewel voor de tip @Taffy.

Graag gedaan, succes daar

Maartenvds

Forumguru
nou ik ben geweest hoor. Er is een nieuwe set ingezet en na de metingen was het al 3 keer sterker. Vanavond ik het donker ga ik een een paar goede foto's maken.

Verder een prima service en raad iedereen aan om daar is een bezoekje te brengen. Top service en erg vriendelijk geholpen ik ben een tevreden klant!

Taffy

Forumguru
nou ik ben geweest hoor. Er is een nieuwe set ingezet en na de metingen was het al 3 keer sterker. Vanavond ik het donker ga ik een een paar goede foto's maken.

Verder een prima service en raad iedereen aan om daar is een bezoekje te brengen. Top service en erg vriendelijk geholpen ik ben een tevreden klant!

:thumbsup: Ik had dezelfde ervaring , fijn om te lezen dat het je goed is bevallen..
En als je lampen straks volledig zijn ingebrand is alleen maar beter en mooier.

Bovenaan Onderaan