Advies nodig, multimedia systeem

D

Dfaber

Hey all,

mijn nieuwe combi wordt over 1 week geleverd.

Specs:
18inch mat zwart velgen,
verlaagd, kleur zwart, leder achteraf met witte stiksels. panorama dak. etc. :) NAV systeem Columbus/:discovery Volkswagen...

Heb advies nodig voor het volgende. Heb nog een stelpost laten opnemen voor entertainment systeem... (kids).dus onbouw in hoofdsteunen.. welke systemen adviseren jullie? Columbus heeft geen av ingang.. kan dus niet zien wat op de schermen van de kids afspeelt.. dat is niet handig.. uiteraard ook verschillende audio kanalen.. ik hoef niet te luisteren naar brandweer man Sam :)

Misschien wordt je wel verrast door de aansluitpunten op de achterstoelen?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 132
  • image.jpg
    image.jpg
    380,3 KB · Weergaven: 121
D

Dfaber

bedankt, enkel heb ik die aansluitingen niet. ik laat de schermen in de hoofdsteunen inbouwen. En ik wil geen gescheiden signaal van de dvd sets achterin en het hoofdscherm. ik zou de subschermen via het hoofdscherm willen bedienen. dus heb ik min een av input nodig...

Rallye

Forumguru
Heeft de nieuwe Columbus geen AV-ingang? Dat is dan dus een achteruitgang ten opzichte van de oude.

D

Dfaber

Volgens mij niet, wellicht kan iemand daar uitsluitsel op geven..

MennoW

Forumguru
Als er toch leer wordt ingebouwd kan je ook de schermen in de rugleuning plaatsen.
Zie ook mijn topic http://www.skodaforum.nl/forum/threads/skoda-superb-deel-2.16390/
Vaak worden de hoofdsteunen lomp groot bij een scherm inbouw.
Ik heb gekozen voor 2 aparte media spelers afzonderlijk te bedienen.
Maar je kan er net zo makkelijk een enkele (media) dvd speler of iPhone of o.i.d. op aansluiten.
En als je op de columbus een achteruit rij camera kan aansluiten, moet er toch ook een extern video signaal op aan te sluiten zijn lijkt me?
Succes

Sorry voor het "highjacken" van de topic. Maar ik heb een vlug vraagje, ik heb het pack Elegance besteld (zie handtekening) nu las ik hier en daar dat mensen een DVD speler standaard hebben op de columbus? Heb ik dat juist gelezen en zal ik dat ook hebben??

VWim

Forumguru
Die DVD is, voor zover ik weet, alleen voor het vorige type Columbus. Dus niet voor het type dat nu wordt geleverd in de O3(C).

CDK

Forumguru
Die DVD is, voor zover ik weet, alleen voor het vorige type Columbus. Dus niet voor het type dat nu wordt geleverd in de O3(C).
Klopt idd, bij de oude Columbus kon het met een dvd bij de nieuwe zou dat anders kunnen zijn, maar dacht toch echt dat daar ook al een dvd voor in omloop was..

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan