Afdekkappen mistlampen en onderbumper

AGTon

Forumguru
collega's

Bij mijn F1 03, zijn de afdekkappen van de plek waar normaal de mistlampen zitten er uit gevallen. Tevens is 1 rooster was daar naast zit uit de bumper gevallen aan een kant.

Iemand een idee wat dit kost om te vervangen? En is dat gewoon een klik klak systeem ?

gr

AGTon

Forumguru
Eerst was er alleen een mistlampkap uit. Hoe dit is gekomen zal het niet weten. Zag geen schade oid.

Mijn vrouw is onlangs met de gladheid wel doorgeschoven en heeft een paaltje gekust. Ze dacht zelf dat het nummerbord geraakt is, zaten al wat deukjes in. Zag van het weekend echter dat dus de andere mistlampkap en nog een deel van de bumper weg was. Zag ook dat er wel een contactplek op de bumper zat. Of het nou het paaltje was of iemand is er tegen aan gegaan, ik heb nu een gapende bumper waar ik vanaf wil :)

darkprojectx

Forumguru
heeft de F1 uit 2003 niet het "oude" model voorbumper? op je plaatje zie ik de roosters voor de gefacelifte F1 (ronde mistlampen). Of maakt dat voor het middelste rooster niets uit?

Antera

Donateur
dit is het 2003 model wat aangegeven staat anders even chassisnr controleren staat er ook bij :-)

Cordoba

Forumguru
2003 heeft inderdaad de 'rechthoekige' mistlampen. Mogelijk dat door het kussen van het paaltje de bumper even iets is verbogen en het afdekkapje losgeklikt. Door het rijden kan er dan meer los waaien (er is dan een andere luchtstroming, en er zit dan wat bewegingsruimte voor het plaatje 'naast de mistlamp'.

Ik heb alleen een linkermistlamp kapje (dus bestuurderszijde) liggen, de rechter was er al uit toen ik de auto kocht, en ik heb er ondertussen mistlampen ingehangen. Gezien de kosten van een nieuw plaatje niet de moeite waard om het jouw kant op te sturen.

bluskabouter

Forumguru
@ agton

hoeft niet altijd.
heb onlangs steenslagbeschermers {spatlappen} besteld.
staan in de folder voor € 29,= incl montage.
kosten zonder montage € 12,=

groetn uut twente.

Bovenaan Onderaan