afdekklep koplamp unit (rechts) lipjes afgebroken

Bosi

Lid
Hoi,

Gisteren een koplamp vervangen, bij het losklikken van de afdekkap (rechts) braken spontaan beide lipjes af welke de kap vergrendelen.
Weet iemand waar ik een nieuwe (of gebruikte) afdekkap kan bestellen/kopen? Enne wat dat moet kosten (ongeveer)?
Het is voor skoda fabia combi (1.4 TDI) 2005. Code die ik op de kap terug vind is: 246 368

Bedankt, bij voorbaad voor de reacties/tips

Bosi

Lid
Nou dan was een enorme meevaller, gezien mijn ervaringen in het verleden was ik voorbereid op een redelijke rekening voor zo'n onbenullig plastiek afdekkap. Niets minder was waar, via een lokale sloperij voor zowel links als rechts (rechts was al 1 klemmetje afgebroken) afdekkappen kunnen krijgen (van een fabje 1 met totaalschade voorin), kon ze voor een warme handruk meekrijgen.:aangenaam:

Had voor de veiligheid ook even bij de dealer een mailtje gedropt, wat blijkt kost zo'n kap slechts €7,70 incl BTW.
Het schijnt dat de afdek kap aan de rechterkant wat te lijden heeft van de warmte die vrijkomt vanuit de radiator van de airco/oliekoeler die vlak daaronder zit. Door de hitte verouderd het plastiek sneller en wordt bros.

Bovenaan Onderaan