Afdekplaatje/knopje

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertocloock

Nieuw lid
Hoi,

Ik heb dit weekend een Parrot CK3100 ingebouwd in mijn Skoda Fabia.
Het LCD scherm zit onder het knopje voor de alarmlichten.
Ik heb een van de afdekplaatjes (die naast de ASR en tussen de AIRBAG OFF knop zit) weggehaald. Echter heb ik iets stoms gedaan. Het knopje is nu namelijk ook lelijk bechadigd aan de kant waar ik juist geen gaatje wilde boren. Nu mijn vraag; weet iemand waar ik zo'n afdekplaatje/knopje kan krijgen? Lijkt me nogal duur om deze speciaal te laten bestellen.

Gr,

Robert

EdK

Forumguru
Dealer / Autosloop / search on ebay / marktplaats of toevallig iemand hier op de site !!

mvg

EdK

en welkom hier op het forum

Fabia

† In Memoriam
Daar valt niks meer aan te voegen. In ieder geval welkom op dit :aangenaam:gezellige forum.

robertocloock

Nieuw lid
Ja zoiets dacht ik al, maar..... wat is de gangbare naam hiervoor? Volgens mij is het niet ``afdekplaatje''. Het zal toch wel een officiele naam hebben??

Afrit13

Forumguru
Ja zoiets dacht ik al, maar..... wat is de gangbare naam hiervoor? Volgens mij is het niet ``afdekplaatje''. Het zal toch wel een officiele naam hebben??

Volgens mij heet het een 'blindplaat'.... als ik me goed herinner van een paar weken terug. Toen heb ik er namelijk eentje gekocht bij de dealer voor een paar euro... maar deze keer de bon niet bewaard :(

Gieliovd

Forumguru
Zou een goede zijn!!

Het zijn niet echt plaatjes maar meer kapjes. Maar een blindplaat is het zeker ja!

Er zijn meerdere woorden voor een ding. EdK weet er héél veel vanaf :D

Edit: heb jij wel eens een afnemende ODOmeter gehad?

EdK

Forumguru
Zou een goede zijn!!

Het zijn niet echt plaatjes maar meer kapjes. Maar een blindplaat is het zeker ja!

Er zijn meerdere woorden voor een ding. EdK weet er héél veel vanaf :D

Edit: heb jij wel eens een afnemende ODOmeter gehad?

met ODO bedoel je potentie ??
Nee nog een last van !!

van_der_P

Senior Member
Je kunt natuurlijk ook een kopie maken van het plaatje in het instruktieboekje, dat meenemen naar de dealer of de sloop.
Dan kom je ook een heel eind.

Okki

Donateur
[moderatorbreak]Reactie gewist. Je weet wel waarom denk ik, ook al was het waarschijnlijk grappig bedoeld [/moderatorbreak]

Gieliovd

Forumguru
met ODO bedoel je potentie ??
Nee nog een last van !!
Euh?

Een odometer is een benaming voor de kilometerteller. Odo staat voor afstand.

Dat staat mijlenver van potentie af!

@ Okki, wat doe je allemaal? MOD'jes boos maken?

Okki

Donateur
[moderatorbreak]Reactie gewist. Je weet wel waarom denk ik, ook al was het waarschijnlijk grappig bedoeld [/moderatorbreak]

:crazy::crazy::crazy::crazy:

Even ter verduidelijking: het was i.d.d. "grappig" bedoeld. Ik ben de eerste die dit soort dingen afkeurd. Bij bezoek aan showrooms kom ik soms dingen in auto's tegen waardoor ik tegen de verkoper zeg: "ik zou dit maar even ergens anders neerleggen"

Laats nog bij de Nissan, lag er in de Quasqai (?) met navigatie een complete Europa CD rom in het dashboard kastje. Lijkt mij niet handig. Zo ook soms sleutels, frontjes van radio's e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan