afdekplaatje weg

Ron467

Actief lid
Gisteren zag ik dat het afdekplaatje voor de sleepoog bevestiging aan de voorkant verdwenen is.
Kan je dat zomaar verliezen, gepikt of vergeten te plaatsen?

Het zit natuurlijk vrij laag, ik ben geen poetser en het was dan ook puur toeval dat ik het zag.

Iemand anders al eens meegemaakt?

Morgen maar even langs de dealert.

HG Ron.

Desperado

Forumguru
Nee, niet meegemaakt.Mijn sleepoogkapje heeft al wel eens een tik gehad en is er ook geregeld af geweest (niet om gesleept te worden, dat hoeft niet met een Skoda :grin:), maar nooit vanzelf eraf gevallen.

joergarms

Senior Member
Ik heb nieteens een kap, of je moet de omlijsting van het mistlicht daarmee bedoelen, maar volgens mij zit dat bij de nieuwe Fabia anders.

Red Devil

Actief lid
dat vind ik bij de F1 als ik het zo hoor, wel beter.. ik moet idd het kapje(soort van grilletje) naast men mistlamp weg klikken, en bij de andere mistlamp zit de toetert:D

Fabia

† In Memoriam
Ik zou niet eens weten of ik voor een afdekkapje heb zitten. Zou daar echt voor moeten gaan kijken.

Ron467

Actief lid
Storm in een glas water
:rolleyes:

De Fabia2 heeft rechtsvoor geen afdekkapje...
Volgens de monteur is dit speciaal zo voor de luchtcirculatie onder de kap en dat je sleepoogbevestiging daar zit is dan meegenomen.
Of je nu de uitvoering met of zonder mistlampen/cornerfunctie hebt maakt niet uit.

Ik was al de 2e die bij de dealer langs kwam om dit te vragen.
En inderdaad ook alle nieuwe die daar stonden te wachten op de nieuwe eigenaars hebben hetzelfde gat.
:grin:

HG Ron.

Bovenaan Onderaan