Afgebroken deurklink/ hendel/ greep

StephanD

Nieuw lid
Hallo,

Wie kan me helpen.

Ik heb een Skoda Superb station uit 2012.

Bij het wat te hard openen van de rechter voordeur is de verchroomde klink aan de binnenkant afgeknapt..... Wie kan me helpen aan het onderdeelnummer of site waar ik deze kan bestellen?

Het is dus de hendel welke je aantrekt als je in de auto zit en de deur wilt
Openen.

Huibert

Forumguru
Dit was bij de Seat Ibiza al een bekend probleem en het aangewezen adres voor het onderdeel is de dealer. Dacht dat die van de Seat toen rond ce 35 euro was.

EdK

Forumguru
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1

Metdeze link en naar carpro2 gaande moet je uiteindelijk na je wagen geselcteerd te hebben bij het onderdeel moeten komen en heb je ook het artikelnummer

Met artikel nummer in google kun je vaak websites vinden die het leveren als je zelf gaat monteren
Mot de dealer het monteren dan is t simpel, gewoon heen rijden en laten zien en afspraak maken voor vervangen

Highway

Forumguru
Ik zou even bij de dealer langs gaan om deze te bestellen.

Er zijn nl. verschillende klinken, als je deze besteld via de dealer kunnen ze aan de hand van je kenteken precies zien wat erin hoort te zitten.

Indien je dit niet wil, dan zal je het heel stuk van waar de klink in vast zit eruit kunnen halen. Hier staat meestal een artikel nummer op. Zover ik weet is de klink zelf niet los te verkrijgen.

Eltjo

Forumguru
Bij mij was de scharnierpin verschoven waardoor deze slechts aan een kant werd vastgehouden. Dit heb ik eenvoudig kunnen oplossen door alleen het bakje waarin het greepje zit te demonteren en de scharnierpin goed te drukken.
Wat ik me herinner is dat je eerst het roostertje van de speaker eruit moeten wippen en dat daarachter een schroef zit.
Ja, dat klopt: zie

Bovenaan Onderaan