afscheid "nabij"

Frankie

Actief lid
afscheid \"nabij\"

Beetje vreemde topic !? ja
smile.gif

Mijn O2 heeft sinds vandaag 142K+ op de teller. Volgens onze wagenparkbeheerder moet ie bij 180K weg. Dus nu nog maar 38K te gaan. Lijkt veel, maar gezien mijn bijna 80K per jaar niet zo heel veel...... Whats next ?! zou graag weer een O2 hebben, maar zit met de volgende problemen:

- Kan MAXIMAAL zelfde als nu krijgen. Zou graag enkele opties extra hebben (getinte ramen b.v.)
- Wanneer komt een eventuele facelift, krijg nieuwe O2 dan op zijn vroegst over 6 maanden + 2,5 jaar lease-tijd.
- Zijn er echte alternatieven ?

Raar wel, maar ik ben nu de kilometers alweer aan het aftellen. Had ik bij mijn vorige Golf IV ook... die auto beviel ook prima.

Ach ja, sommigen zullen hopen dat ik niet weer een Skoda kies
wink.gif

Jpoers

Lid
Re: afscheid \"nabij\"

Hoe kom je zo snel aan zoveel km. Per jaar 90.000 km rijden. Moet je toch wel veel eelt op de billen hebben!

Een alternatief? De roomster binnenkort. Ruime auto, grotere wielbasis als de Octi. Maar wel de mogelijkheid om wat meer aan te kleden. Maar jah is het wel een auto waar je in wil rijden. Anders wordt het overstappen op een ander merk.

Frankie

Actief lid

hoe kom ik zo snel aan zoveel KM's ?

- werk !! minstens 3 kwart...
- luiheid
smile.gif
niet goed/gezond
smirk.gif

- inefficiënt boodschappen doen (dus iedere dag)

Nee, geen last van eelt. Die stoelen van de O2 zijn iets aan de kleine kant voor mij, maar wel nog oké...

Neem nu deze week:

Maandag: Heerlen - Woerden en terug (400Km)
Dinsdag: Heerlen - Utrecht, Utrecht - Adam (200+Km)
Woensdag: Adam - Den Helder, Den Helder - Heerlen... (400Km)

En zo gaat dat verder...

b.v. volgende week:

Maandag: Heerlen - Den Haag en terug
Dinsdag: Heerlen - Hengelo en terug
Donderdag: Heerlen - Waalwijk en terug...

Ps Roomster: zeer zeker leuke auto !!!! MAAR, wel héél anders en ik kan niet wennen aan duffe spiegels (zonder lampies) en aan simpele armsteun zoals ik die had in mijn vorige Golf IV....

Jpoers

Lid

Dan toch overstappen naar een ander merk. Iets in de franse richting als je binnen budget en luxe wil blijven.

Italiaan is niet verstandig in onderhoud.
Duitsers zijn duurder en minder compleet.
Amerikanen ..... geen commentaar nodig lijkt me.
Zweed. Duur, wel super betrouwbaar, anoniem maar wel mooi.

Lastige keus lijkt me.

Suc6 nog met uitzoeken.
En fijne laatste kilometers toegewenst !!

sitechris

Donateur

is de business edition Octavia niet een goede optie? Die heeft volgens mij vrij scherpe leaseprijs.

SkodaMan

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />
Zou graag enkele opties extra hebben (getinte ramen b.v.)

[/ QUOTE ]

Dat kan ook met zonneschermen. Ze zijn op tien meter afstand niet van getinte ramen te onderscheiden en hebben het voordeel dat je ze in de winter kunt verwijderen als je dat wilt. Bovendien kun je ze meenemen naar de volgende O2
xyxthumbs.gif

Tallguy

Forumguru

SkodaMan, waar kon je die schermen eigenlijk bestellen? Was dat bij Milotec of via de dealer? Dat laatste lijkt me wel logisch trouwens
crazy.gif

Enig idee wat ze kosten voor een O2?

SkodaMan

Actief lid

Je kunt ze voor de O2 alleen bij de dealer krijgen. Ik heb ongeveer EUR 200 (ex btw) uitgegeven.

Bovenaan Onderaan