Afsluiting Mijn Skoda App -> Connect Lite

S_Dirk

Nieuw lid
Gisteren ontving ik al een melding via Skoda dat mijn Mijn SkodaApp (Skoda SuperB 2018) per juli 2021 zou komen te vervallen maar dit bleek een communicatiefout te zijn. Dit zal medio begin december gaan gebeuren en biedt men als alternatief de Connect Lite (via Bluetooth) aan.

Hiermee vervalt voor mij de meerwaarde van de app volledig (altijd inzichtelijk hebben waar de auto is). De huidige app had zo z'n hikken maar toch.. nu is er altijd een actieve verbinding benodigd met de nieuwe oplossing.

Meer mensen deze melding ontvangen? En zijn er al ervaringen met Connect Lite?

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Misschien kan de titel van dit topic en de inhoudelijke worden aangepast (en ook de tag)..?

MySkoda komt niet te vervallen, maar MijnSkoda wel.
Twee verschillende apps van verschillende bedrijven…

:koffie:

S_Dirk

Nieuw lid
Ja, daar heb je volledig gelijk in. Ik doel inderdaad op de Mijn Skoda App die gaat vervallen in de toekomst. Helaas kan ik de titel en tags niet zelf aanpassen (kan de moderator dat doen?)

Rallye

Forumguru
Hiermee vervalt voor mij de meerwaarde van de app volledig (altijd inzichtelijk hebben waar de auto is). (…) nu is er altijd een actieve verbinding benodigd met de nieuwe oplossing.

Wat bedoel je hiermee? De Connect Lite app heeft maakt toch alleen gebruik van een bluetooth verbinding met de in de OBD-port geklikte dongle?

Bovenaan Onderaan