LeCoq71
Actief lid
Hi,
IK heb alle diverse keren het forum doorgespit op issues met volgorde en afspelen van mp3-bestanden maar kan de oplossing nog niet vinden. Wat is het probleem? Ondanks dat ik met programma's MPTagThat, Sanse Mp3 Art Sizer en FairStars CD Ripper aan de slag ben geweest, krijg ik het niet voor elkaar dat de nummers worden afgespeeld op de Columbus zoals ik dat op telefoon of itunes wel voor elkaar krijg.
Ik weet uit de handleiding dat de bestanden alfabetisch worden gesorteerd. Dus heb ik ook al geprobeerd netjes er een letter voor te zetten. Mapindeling aangehouden waar het 2 cd's/ schijven of meer betrof. Echt niets helpt.![mad25.gif :mad: :mad:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/mad25.gif)
![stom25.gif :banghead: :banghead:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/stom25.gif)
![angry.gif :angry: :angry:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/angry.gif)
Afbeeldingen verschijnen echter wel iedere keer goed (dankzij @Knalle Arie
). Wie weet een goede oplossing hiervoor ? Het kan toch niet waar zijn dat zo'n integraal systeem niet eens in staat is om mp3-tjes in een fatsoenlijke volgorde af te spelen ? Of ben ik nu ....
?
IK heb alle diverse keren het forum doorgespit op issues met volgorde en afspelen van mp3-bestanden maar kan de oplossing nog niet vinden. Wat is het probleem? Ondanks dat ik met programma's MPTagThat, Sanse Mp3 Art Sizer en FairStars CD Ripper aan de slag ben geweest, krijg ik het niet voor elkaar dat de nummers worden afgespeeld op de Columbus zoals ik dat op telefoon of itunes wel voor elkaar krijg.
Ik weet uit de handleiding dat de bestanden alfabetisch worden gesorteerd. Dus heb ik ook al geprobeerd netjes er een letter voor te zetten. Mapindeling aangehouden waar het 2 cd's/ schijven of meer betrof. Echt niets helpt.
![mad25.gif :mad: :mad:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/mad25.gif)
![stom25.gif :banghead: :banghead:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/stom25.gif)
![angry.gif :angry: :angry:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/angry.gif)
Afbeeldingen verschijnen echter wel iedere keer goed (dankzij @Knalle Arie
![good.gif :thumbsup: :thumbsup:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/good.gif)
![sterretjes.gif :sterretjes: :sterretjes:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/sterretjes.gif)