afstandbediening

Hallo ik ben nog maar kort lid van het forum. Maar heb de volgende vraag.
Ik heb een skoda octavia 1.61 combi uit 2001.
.Nu draai je de sleutel om em gaan alle deuren op slot maar wil op afstandbediening over gaan.
Is dit een grote ingreep of makkelijk de te doen . En zijn daar veel kosten aan verbonden.

christie:super:

Ronnie

Forumguru
Onderdeelnr: Skoda: BKA 320 001 A Prijs: € 74,14. Comlete set met 2 afstandsbedieningen. (geen klapsleutels)

Antera

Donateur
Je zal dan en aftermarket kitje moeten plaatsen indien je nu geen sleutels hebt met openen en sluiten. Het naderhand opbouwen van een originele klapsleutel gaan de deuren niet en zijn deze niet in te leren. Ben er al eens mee bezig geweest maar de comfortmodule kan dit dan niet.

p.s. ronnie wat jij noemt is alleen een klapsleutel en dus geen setje:

Ronnie

Forumguru
Oeps, niet goed genoeg gekeken...... Excuses!

(is alleen de A.B., dus ook geen klapsleutel)

MarijntjeTDI

Actief lid
kan dit ook niet met een andere comfortmodule? AB's zijn op internet wel te vinden daarna via VAGCOM inleren?

Of komt er meer bij kijken Antera?

Antera

Donateur
Als je nu een sleutel hebt waar de open en dichtknop aanwezig is kan dit wel met een klapsleutel door deze in te leren. Indien je dit niet hebt is dit helaas niet mogelijk aangezien de comfortmodule niet voorbereid is op een AB en dan moeten er wat zaken aangepast worden om dit voor elkaar te krijgen. Zo ver ik heb kunnen nagaan moet dan de comfortmodule vervangen worden en een extra kabelboompje bij geplaatst worden. Kosten zijn aanzienlijk . dus of het zin heeft¿¿¿¿

vanmorgen bij de dealer geweest. extra kastje kost 120 euro en werkloon er bij zit je op ongeveer 600 euro.
Volgens dealer is het 4 1/2 uur . Dan moeten ze de onderdelen ook nog bij d fabriek bestellen.

Christie:super:

Ga ik dus ook niet doen. Besteed het liever aan de deuk in de achterklep. Baal er van :regels:.even niet opletten met achteruitrijden en mis. Eigen schuld dikke bult zeggen ze dan
Zoek iemand in de omgeving groningen die het kan herstellen.:super:

Bovenaan Onderaan