Flierefluiter
Actief lid
Hi! Ik was al lid hier (ColinC) maar kan niet meer inloggen en e-mailadres waar ie op staat werkt niet meer
Afijn, sinds gisteren eindelijk weer in het bezit van een Skoda Fabia uit 2002!
Echter zitten er twee sleutels met afstandsbediening bij (ronde sleutels) en beiden werken ze niet. Batterijen van beide heb ik vervangen en lampje knippert wel.
Ik heb de instructies volgens het boekje geprobeerd en de volgende uitleg die ik tegen kwam geprobeerd;
steek jouw sleutel in het contactslot,
druk beide knoppen tegelijk in voor ongeveer 12 seconde
Laat de kmoppen los en het ledje brand nu continu.
draai jou sleutel op contact aan.
druk een knop drie keer 1 seconde in, als alles goed is knipperen de knipperlichten 5 keer en is je afstandsbediening weer ingeleerd.
Draai je sleutel van het contact af.
Daarmee kwam ik al niet verder dan de tweede stap, het lampje bleef wel knipperen maar niet constant branden..
Wat kan ik nog doen?
Afijn, sinds gisteren eindelijk weer in het bezit van een Skoda Fabia uit 2002!
Echter zitten er twee sleutels met afstandsbediening bij (ronde sleutels) en beiden werken ze niet. Batterijen van beide heb ik vervangen en lampje knippert wel.
Ik heb de instructies volgens het boekje geprobeerd en de volgende uitleg die ik tegen kwam geprobeerd;
steek jouw sleutel in het contactslot,
druk beide knoppen tegelijk in voor ongeveer 12 seconde
Laat de kmoppen los en het ledje brand nu continu.
draai jou sleutel op contact aan.
druk een knop drie keer 1 seconde in, als alles goed is knipperen de knipperlichten 5 keer en is je afstandsbediening weer ingeleerd.
Draai je sleutel van het contact af.
Daarmee kwam ik al niet verder dan de tweede stap, het lampje bleef wel knipperen maar niet constant branden..
Wat kan ik nog doen?