Afstandsbediening voor Radio/CD Stream

vincent

Nieuw lid
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om achteraf een aftstandsbediening voor de Stream te laten monteren aan het stuur. Heb net de Octavia besteld met een sportpack (zetels, stuur, velgen etc..) en blijkbaar is het dan niet meer mogelijk om een MF stuur te nemen...

Alvast bedankt voor de tips!

Je geeft zelf het antwoord al: Niet meer mogelijk om een MF stuur te nemen.

Aangezien de bediending in je stuur komt, is het helaas standaard niet mogelijk.
Uiteraard met de nodige huisvlijt, zal het wel te regelen zijn.
Je zou dan je sportstuur (3-spaaks, leder) moeten vervangen door een 4 spaaks MF stuur. Daarna , of ervoor is het hopen dat er wel de bedrading ligt.

Vrees van niet.

Zou als ik jou was, er in ieder geval niet aan beginnen.

Zo veel toegevoegde waarde heeft een MF stuur ook weer niet. Als je vaak maar 1 hand aan het stuur hebt is er altijd 1 kant van het stuur dat je dan niet gebruikt dus of geen volume, of geen zenders kiezen. Ik heb zelf geen MF stuur en heb eigenlijk nooit het gevoeld gehad dat het een gemis is. Misschien als je graag DJ wilt spelen tijdens het rijdens is het wel een aanrader, anders geen noodzaak. Lekker genieten van je sportstuur.

Als ze er nou eens de bediening van de Cruise Control er in hadden gedaan... dan had ik hem in mijn auto laten plaatsen

Bovenaan Onderaan