After market handsfree set in Fabia 1

WillemJan

Forumguru
Allen,

Sinds kort heb ik een Fabia 1 1.5 mpv geleased. De looptijd is tot en met 4 oktober 2011. Ik heb een HTC Pro. Is er een goede after market handsfree set die ik zelf in kan bouwen zonder boren, moeillijke dingen etc.? En die natuurlijk babbelt met de HTC Pro.

Alvast bedankt.... Willem-Jan

WillemJan

Forumguru
Ik ga mijn topic een kleine ** bump ** geven om hem opnieuw onder de aandacht te brengen. Iemand met een idee?

Tachi

Actief lid
Met de parrot of de winkel? Ik zou persoonlijk niet voor een handsfreeset kiezen die op batterijen werkt.
Met een beetje Parrot hoef je alleen ISO-connectoren los te halen van je radio en de Parrot-module tussen te koppelen.
Na je leaseperiode koppel je alles los en is alles weer de oude en installeer je de Parrot in je volgende auto.

quorumz

Actief lid
met de parrot heb ik geen ervaring, met de winkel wel, laat ik altijd bij een kiala punt bezorgen. in mijn eigen auto komt een parrot 3100ck in vd zaak (verplicht) die je idd aansluit op je radio en dergelijke

WillemJan

Forumguru
Ik heb zojuist de parrot mini slim besteld. Woensdag in huis.... Nu maar hopen dat ik thuis ben wanneer de postbode komt... Anders haal ik hem donderdag wel bij TNT op.

WillemJan

Forumguru
Allen,

Ik heb hem in gebruik en hij doet het goed. Alleen niet vergeten aan te zetten natuurlijk. In vergelijking met de Columbus is het geluid duidelijk minder. Maar alles heeft zo zijn prijs. Kortom: voor mijn doel voldoet 'ie.

Groetjes... Willem-Jan

E

Ex-lid 2926

Sinds vorige week ook in het bezit van een Parrot minikit slim. Via Marktplaats heb ik een "occasion" aangeschaft. Werking heeft mij positief verrast. Maar zoals Willem Jan ook al schreef, je moet niet vergeten de Parrot weer in te schakelen. Heeft de Parrot namelijk geen verbinding meer met je BT telefoon, schakelt het apparaat zichzelf uit om de accu te sparen. De contacten uit je telefoon overblazen naar de Parrot is een fluitje van een cent. De geluidskwaliteit aan weerskanten van de lijn is goed.
Voor mij persoonlijk een voordeel; ik kan de Parrot in meerdere auto's gebruiken.
In gebruik is het natuurlijk iets minder handig dan een vast ingebouwde carkit. Misschien dat ik dat in de toekomst nog eens overweeg, maar op dit moment is de minikit voor mij voldoende.

Bovenaan Onderaan