Dagrijverlichting vanaf 2011 standaard
Auto’s die in 2011 en daarna nieuw op de markt komen, moeten standaard voorzien zijn van verlichting voor overdag. De Europese Unie stelt de ‘dagrijverlichting’ vanaf dan verplicht.
Dagrijverlichting
De speciale verlichting maakt een auto beter zichtbaar overdag, maar verbruikt (in tegenstelling tot dimlicht) nauwelijks energie. In veel gevallen stellen autofabrikanten de lichtunits samen met energiezuinige diodes ofwel leds. Auto’s als de Audi A4, Lancia Delta, Opel Insignia en de nieuwe Volkswagen Golf zijn al voorzien van dagrijverlichting. Voor vrachtauto’s, bestelauto’s en bussen gaat de verplichting pas in de zomer van 2012 in.
Ik denk dat het meer moet zijn op de pagina.
http://milotec.de/index.php?cat=c33....html&XTCsid=5a437a068118234f312e47d023a6b1dc
LED-day-driving lights clear with cover frame
Zijn er forumleden die ervaring hebben met het achteraf inbouwen/in laten bouwen van dagrijdverlichting in een Skoda Fabia (Combi)?
Ik vind het persoonlijk erg mooi, maar vraag me af of het een dure grap is het te laten doen.
ik heb er toen bij mijn RR al over nagedacht, moet geloof ik zo'n 100 euro kosten bij de dealer om je dagrijverlichting ( alleen dimlichten bij de f-2/RR) te activeren
ik heb er toen bij mijn RR al over nagedacht, moet geloof ik zo'n 100 euro kosten bij de dealer om je dagrijverlichting ( alleen dimlichten bij de f-2/RR) te activeren
Dat kan ik goedkoper
Dat kan ik goedkoper
Ik hou me nog steeds aanbevolen met mijn F2
Daar hebben we het toch al een over gehad ? We moeten alleen nog een keer een afspraak maken.Ik hou me nog steeds aanbevolen met mijn F2
Daar hebben we het toch al een over gehad ? We moeten alleen nog een keer een afspraak maken.
Daar hebben we het toch al een over gehad ? We moeten alleen nog een keer een afspraak maken.