afwateringsgaten achterdeur fabia 1

rupert

Senior Member
Als je de rand van het 'binnenblik' hebt gekit, dan loopt het water nu aan de goede kant door de originele afwateringsgaatjes naar buiten.

Ronald2105

Nieuw lid
Ok dankjewel, dus als ik het goed begrijp dat aluminium soort van deksel loshalen schoonmaken en ontvetten dan weer erop zetten en afkitten?
Bizon polymax lijkt me hier wel goed voor ivm warmte koude en waterdicht ook als ik het goed gelezen heb op de beschrijving.

EdK

Forumguru
Tussen het erop zetten en afkitten vergeet je één ding
De plaat die je ontvet hebt zat ook een laag kit die juist niet goed gedaan was op fabriek
En daar leg je ook een goede rups kit, dan plaat op zijn plek en weer vast popnagelen en dan de uitgeperste kit netjes gladstrijken en eventueel wat meer kit bijvoegen zodat deze rondom ook mooi en netjes in de kit staat.

Ronald2105

Nieuw lid
Ok dankjewel, ik hoop eigenlijk dat de versie met schroeven heb(2003), anders zou het een optie zijn om hem rondom schoon te maken en zonder los te halen af te kitten?

EdK

Forumguru
Maar je weet dat kit niet op water hecht ?
Maw als de platen die op elkaar zitten toch nog enige vorm van water hebben dan zal de kit niet hechten ( hoef je niet te zien ) en vervolgens lekt de boel weer (nog)
Word het een gevalletje haastige spoed is zelden goed !! :pieker:

Ronald2105

Nieuw lid
Klopt, dan hoop ik maar dat het geschoefd zit, want ik ben niet de allerhandigste Maandag begin ik er maar bedankt allemaal voor de info.

EdK

Forumguru
Ga van popnagels uit !!
Zit het dan geschroefd , dan valt het alleen maar mee en niet tegen !!

Hakar

Donateur
Zie de verwijzing naar je andere topic, goed voorbereid is minder tijd.
Haal nu effe je binnenbekleding er uit en je weet of je blik geschroefd zit.

Bovenaan Onderaan